Pasztet - pytanie techniczne

51. Data: 2010-12-22 13:21:36

Temat: Re: Pasztet - pytanie techniczne
Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
news:4d11ee74$0$2457$65785112@news.neostrada.pl...
> "Szpilka" <s...@g...pl> wrote in message

> To córka Sylwii.

Ja mam samych synów.

Sylwia

52. Data: 2010-12-22 13:50:05

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę Szpilka wylazło do ludzi i marudzi:

> No i na przyszłość jak znalazł.
> Mnie w takich foremkach chleb wychodzi prawie kilogramowy. Ale fakt, nie
> policzyłam, że ten mój wypiek wyrasta dużo więcej niźli na 5 cm.

Nie pakowałam do pełna foremek. Trochę pasztet urósł, ale nie na 5 cm.

> A u mnie to jest można by rzec impreza składkowa. Ale ma to i dobre
> strony, się kobity przepisami na pierogi powymieniają.

No pierogi to mam akurat kupowane. Ale z dobrego koleżankowego źródła,
domowej roboty :-)
A takie pyszne, mmmmm. Właśnie u starszego dzisiaj na Wigilii klasowej
poszło tych pierogów 50 szt :-D

> Noco noco, ja tam mam święta cały rok!!

No tak, jak się ma prywatnego Santa Clausa... :-)

Sylwia

53. Data: 2010-12-22 15:12:51

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ja mam samych synów.
>
> Sylwia

A konterfekt masz?

54. Data: 2010-12-22 15:13:28

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poszło tych pierogów 50 szt :-D

> No tak, jak się ma prywatnego Santa Clausa... :-)

Albo Nikolę.

55. Data: 2010-12-22 15:24:17

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Szpilka" <s...@g...pl> wrote in message

> A konterfekt masz?

Oczywiście. Pradziadka!

Sylwia

56. Data: 2010-12-22 16:59:46

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka pisze:

> Zaliczam w tym przypadku wątróbkę do mięsa :-)
> Czyli ile mam kupic w jednym mięsnym na ten pasztet :-)

Różne mięsa po trochę a wątróbki 1/6 całości.

E.

57. Data: 2010-12-23 16:57:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Dec 2010 11:02:39 +0100, JBP napisał(a):

> Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> U mnie w zwykłym sklepie rzeźniczym też pojawiła się cielęcina. Świeża i
> bardzo ładna. Cena 65 zl/kg. Nie było widać chętnych do zakupu.

U nas kupują. Mogę sobie zamówić w najbliższym społem-owskim sklepie, w
czwartki przywożą. W Makro jest tańsza. Opakowanie wyrzuciłam, więc nie
pamiętam ceny.

58. Data: 2010-12-23 16:58:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Dec 2010 11:29:54 +0100, Misiek napisał(a):

> ale z tego co sie orientuje w Polsce (przynajmniej byl kiedys) obowiazuje
> zakaz uboju cielat... chyba ze w ostatniej trzylatce cos w tej kwestii sie
> zmienilo.
> 65 zeta za kilogram powiadasz? Hmmm wolal bym juz kupic poledwice wolowa za
> ta cene (chociaz taka gicz cieleca w sosie chrzanowym / koperkowym /
> musztardowym (do wyboru) to pychota.

Polędwicę wołową kupiłam po 49 zł netto w hurtowni znajomych.

59. Data: 2010-12-23 20:58:17

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek pisze:

> ale z tego co sie orientuje w Polsce (przynajmniej byl kiedys)
> obowiazuje zakaz uboju cielat... chyba ze w ostatniej trzylatce cos w
> tej kwestii sie zmienilo.

Nie zmieniło. Jest zakaz i wszyscy producenci się nabijają z naiwności
tzw. konsumentów. Cielęcina jak już to tylko z importu.
A tzw. kiełbaski czy parówki mają tyle wspólnego z cielakiem co
polędwica sopocka z Krakusa z Sopotem.

E.

60. Data: 2010-12-23 22:48:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Dec 2010 21:58:17 +0100, E. napisał(a):

> [...]
> tzw. konsumentów. Cielęcina jak już to tylko z importu.
> A tzw. kiełbaski czy parówki mają tyle wspólnego z cielakiem co

Polska cielęcina czy zagraniczna - nie mówi, to mi wszystko jedno. Parówek
raczej nie jadam, zwłaszcza "cielęcych".

TRYBUT...
U ZELMERA...
Sernik z Marsa
Borowiki i maślaki suszone: gramy na szklanki - ile?
Zaczytane z newsletter'a