Re: Pasztet - pytanie techniczne

From: "Szpilka" <s...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Pasztet - pytanie techniczne
Date: Wed, 22 Dec 2010 14:50:05 +0100

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
news:4d11ed4c$0$2497$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia dzisiejszego niebożę Szpilka wylazło do ludzi i marudzi:

> No i na przyszłość jak znalazł.
> Mnie w takich foremkach chleb wychodzi prawie kilogramowy. Ale fakt, nie
> policzyłam, że ten mój wypiek wyrasta dużo więcej niźli na 5 cm.

Nie pakowałam do pełna foremek. Trochę pasztet urósł, ale nie na 5 cm.

> A u mnie to jest można by rzec impreza składkowa. Ale ma to i dobre
> strony, się kobity przepisami na pierogi powymieniają.

No pierogi to mam akurat kupowane. Ale z dobrego koleżankowego źródła,
domowej roboty :-)
A takie pyszne, mmmmm. Właśnie u starszego dzisiaj na Wigilii klasowej
poszło tych pierogów 50 szt :-D

> Noco noco, ja tam mam święta cały rok!!

No tak, jak się ma prywatnego Santa Clausa... :-)

Sylwia