Patelnia z blachy walcowanej

21. Data: 2010-09-19 12:02:57

Temat: Re: Patelnia z blachy walcowanej
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Sep 2010 11:14:17 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> Użytkownik "Kostek Wycirowski" <k...@u...de> napisał w wiadomości

> Babsko ma puste bezsensowne życie, to chce zaistnieć na newsach. Zrozumcie
> ją i współczujcie!

No już, współczuj :-D

22. Data: 2010-09-19 12:04:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Sep 2010 13:14:46 +0200, kogutek napisał(a):

> Ty masz bogate życie wewnętrzne. Szkoda że sam nie wpadłeś i z litości nikt ci
> nie powiedział że to nie o solitera chodzi tylko o to co można przekazać innym.

Ale pierdoły piszesz - mnie chcesz zabronić własnie po to? :-D

23. Data: 2010-09-19 14:37:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty masz bogate życie wewnętrzne. Szkoda że sam nie wpadłeś i z litości nikt ci
> nie powiedział że to nie o solitera chodzi tylko o to co można przekazać innym.

Kogutek, a ty co niby takiego chcesz innym przekazać? - twoja zgaga i
żółciotok nie są zaraźliwe, nie rób sobie nadziei. No, chyba że masz tę,
no, Helicobacter pylori - ale z kolei przez net jej nikomu nie udzielisz.
Więc tak czy inaczej - dupa, jesli o ciebie chodzi :-)

24. Data: 2010-09-19 15:06:55

Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Boskie :-) Aktualnie chwilowo 38, ale co tam, powyobrazaj sobie nadmiarowo,
> sprawia mi to wielką przyjemność :-D

Nie przypominam sobie żebym Cie pytał o rozmiar moherowego bereta jaki nosisz.

25. Data: 2010-09-19 15:44:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Sep 2010 17:06:55 +0200, kogutek napisał(a):

> Nie przypominam sobie żebym Cie pytał o rozmiar moherowego bereta jaki nosisz.

I w dodatku czytać nie umiesz ze zrozumieniem, koguciku na patyku :-)

26. Data: 2010-09-20 08:16:22

Od: "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" napisał w wiadomości >

> Patelnię z blachy alu się walcuje tak w kółko tworząc kształt. Pewnie to
się
> jakoś inaczej nazywa.

Wyoblanie to sie nazywa.

P.

27. Data: 2010-09-20 10:53:28

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl> wrote in message

> się
>
> Wyoblanie to sie nazywa.
>
> P.
Woblać można i blachę stalową podobnie jak patelnie można tłoczyć z alu i
stali oraz odlewać z alu i żeliwa.

28. Data: 2010-09-21 11:14:14

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

Zastawmy wypowiedź:

> Znasz jakieś inne metody niż walcowanie na zrobienie blachy na patelnie.
> Bo ja
> nie znam. Nikt nie zna.

Z tą:

> Jeszcze lepiej od tych cudownych patelni z
> walcowanej blachy zachowują się patelnie odkuwane na gorąco.

Znasz to, czego nikt nie zna.
Ale to pryszcz - ty znasz nawet to, czego sam nie znasz.

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

Proszę o wsparcie
mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

Dziękuję za donację.

29. Data: 2010-09-21 16:57:16

Temat: Re: Do kogutka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Sep 2010 07:22:04 -0600, Kozdra napisał(a):

> )
> ciach..........> A co za ciało może mieć kobieta w rozmiarze XL. Celulit
> na poziomie
>
> W odpowiedzi na Twoja opinie jak wyzej zalaczam link, ;-)
>
> http://ikselka.pinger.pl/m/3757255

No wlaśnie, ta pierwsza to wypisz-wymaluj ja :-)

30. Data: 2010-09-22 15:04:52

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlaśnie, ta pierwsza to wypisz-wymaluj ja :-)

Jutro będę na lotnisku to sobie z lotniskowego netu zobaczę.

przepisy na grzybki w słoikach
Pieczony kurczak
ksiazka kucharska
Ma ktos Philipsa PHILIPS HR7620?