Patelnia zeliwna czerniona

1. Data: 2004-10-27 09:57:29

Temat: Patelnia zeliwna czerniona
Od: "syso" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam sobie i wlasnie do mnie dotarla piekna patelnia zeliwna marki Anders
Petter. Niby wiem teoretycznie, jak trzeba patelnie zeliwna przygotowac,
zeby sluzyla 100 lat, ale jednak nie wiem. Spodziewalam sie, ze przy patelni
bedzie instrukcja, jak z nia postapic przed pierwszym uzyciem. Nie ma tego,
patelnia jest fabrycznie czerniona i zastanawiam sie czy mozna jej tak bez
przygotowania uzywac. Bardzo bede wdzieczna za pomoc ekspertow od patelni
zeliwnych :-))

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2004-10-27 10:04:52

Temat: Re: Patelnia zeliwna czerniona
Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "syso" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przygotowania uzywac. Bardzo bede wdzieczna za pomoc ekspertow od patelni

A jaki model??

Ile kosztował??

generalnie trzeba patelnie wysmarować olejem jadalnym i rozgrzac...

Marek

1. Data: 2004-10-27 10:34:40

Od: emati <e...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

syso napisał(a):
> [...]
> przygotowania uzywac. Bardzo bede wdzieczna za pomoc ekspertow od patelni

jesli mozesz to podaj namiary gdzie mozna takową kupic....
pozdrawiam emati

1. Data: 2004-10-27 11:18:43

Od: "syso" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emati" <e...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> jesli mozesz to podaj namiary gdzie mozna takową kupic....

http://www.bestmarket.pl szukaj patelnie zeliwne.
Swietna obsluga i expresowa realizacja :-)

Sylwia

1. Data: 2004-10-27 11:26:17

Od: "syso" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://glinki.com/?l=6xbua5

> generalnie trzeba patelnie wysmarować olejem jadalnym i rozgrzac...

No wlasnie to wiem, ale czytalam w necie info, ze te patelnie sa juz przez
producenta przygotowane. Niestety nie ma wyraznej informacji przy patelni i
stad moje pytanie:-)

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2004-10-27 11:28:06

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> producenta przygotowane. Niestety nie ma wyraznej informacji przy patelni

Strzeżonego Pan Bóg Strzeże...

Pozdrawiam

Marek

1. Data: 2004-10-27 11:50:00

Od: emati <e...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

syso napisał(a):
> Użytkownik "emati" <e...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> http://www.bestmarket.pl szukaj patelnie zeliwne.
> Swietna obsluga i expresowa realizacja :-)
>
> Sylwia

o dzięki. juz zamowiłem sobie takową...

1. Data: 2004-10-27 11:51:01

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kolejna patelnia ktora w opisie ma, ze mozna ją drapać druciakiem a
stanowczo nie wolno uzywać detergentów... czy ktoś mi może wyjaśnić dlaczego
płyn od naczyń jest bardziej szkodliwy niż druciak??

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-10-27 12:27:09

Od: JR <r...@p...pl_WYKASUJ> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Oct 2004 13:51:01 +0200, "Basia" <b...@o...pl> wrote:

>kolejna patelnia ktora w opisie ma, ze mozna ją drapać druciakiem a

gdzie masz to napisane?
tam jest mowa o szczotce, a nie o druciaku...

r.

1. Data: 2004-10-27 12:47:54

Od: "syso" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> o dzięki. juz zamowiłem sobie takową...
:-) I jak bedziesz z nia postepowal, jak ja jutro/pojutrze dostaniesz? :-)

Sylwia

Ftaczki wolowe
bakłażan
Wielki grzyb