Patelnie ceramiczne

1. Data: 2011-01-01 20:43:17

Temat: Patelnie ceramiczne
Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.stylowazastawa.pl/producent/13/Moneta.htm
l/2

Chciałem prosić o opinie ewentualnych użytkowników.
Interesuje mnie ten trzyelementowy komplet z rondlem.

Feah

2. Data: 2011-01-02 12:45:28

Temat: Re: Patelnie ceramiczne
Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> http://www.stylowazastawa.pl/producent/13/Moneta.htm
l/2

> Chciałem prosić o opinie ewentualnych użytkowników.
> Interesuje mnie ten trzyelementowy komplet z rondlem.

A one są w całości ceramiczne,
czy tylko pokryte warstwą ceramiczną?

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

3. Data: 2011-01-02 13:01:21

Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" napisał w wiadomości grup

> Chciałem prosić o opinie ewentualnych użytkowników.
> Interesuje mnie ten trzyelementowy komplet z rondlem.

A one są w całości ceramiczne,
czy tylko pokryte warstwą ceramiczną?

No akurat ja to zadawałem pytanie i szukam krytycznych użytkowników.
Natomiast w opisie mowa jest wprost o powłoce ceramicznej (już nie mówiąc,
że nie wyobrażam sobie jakiegokolwiek naczynia w kuchni, które w całości
byłoby z ceramiki)

Feah

4. Data: 2011-01-02 13:31:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 2 Jan 2011 14:01:21 +0100, Feahisim napisał(a):

> [...]
> że nie wyobrażam sobie jakiegokolwiek naczynia w kuchni, które w całości

No jak to?
http://tiny.pl/hctbs
http://tiny.pl/hctbb
http://www.smakprostoty.pl/zdjecia/4067.jpg
i wszelkie http://tiny.pl/hctzx

:-)

5. Data: 2011-01-02 15:07:53

Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że nie wyobrażam sobie jakiegokolwiek naczynia w kuchni, które w całości

Całe wieki gotowano w garnkach z gliny,
a to klasyczna ceramika.

...a nawet naprawiano jak garnek pękł.

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

6. Data: 2011-01-02 15:49:04

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> wrote in message

> Użytkownik "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Całe wieki gotowano w garnkach z gliny,
> a to klasyczna ceramika.
>
> ...a nawet naprawiano jak garnek pękł.
>
> Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Drutowano nawet nowe garnki i misy. Szczeliny uszczelniano ciastem
zagniecionym z chleba.

7. Data: 2011-01-02 17:24:45

Od: "eMonika" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
l/2

> Chciałem prosić o opinie ewentualnych użytkowników.
> Interesuje mnie ten trzyelementowy komplet z rondlem.

Ja mam od kilku/nastu miesięcy patelnię z tej serii (tylko w wersji nie na
indukcję) i szczerze mówiąc jestem rozczarowana. Owszem dość łatwo sie myje,
ale wszystko mi sie przypala, często również przywiera (!). Co jakis czas
daję jej szansę i zwykle jestem z rezultatów niezadowolona - może to kwestia
wyczucia, które mam jeszcze za małe, może po prostu ona się bardziej
rozgrzewa niz teflonowa? A moze do niej potrzeba dużo tłuszczu (ja daję
niezbędne minimum).

Pozdrawiam,

:-) Monika

8. Data: 2011-01-02 18:02:29

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-01 21:43, Feahisim pisze:
> http://www.stylowazastawa.pl/producent/13/Moneta.htm
l/2

> Chciałem prosić o opinie ewentualnych użytkowników.
> Interesuje mnie ten trzyelementowy komplet z rondlem.

Mam od około roku komplet garnków Silita z powłoką ceramiczną.
Ogólnie jestem zadowolona, bardzo dobrze się w nich dusi np. gulasze
albo gotuje zupy, bo długo trzymają ciepło. No ale długo też się
rozgrzewają, to ich wada - sporo trzeba czekać zanim się w nich woda
zagotuje. I druga wada - są ciężkie. Patelni ceramicznej nie mam i
raczej myślałam o jakiejś porządnej stalowej/aluminiowej patelni.

Ewa

9. Data: 2011-01-04 08:17:57

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> No akurat ja to zadawałem pytanie i szukam krytycznych użytkowników.
> Natomiast w opisie mowa jest wprost o powłoce ceramicznej

Ale wiesz, że emalie to też powłoki ceramiczne
Wszystkie torzywa cały czas są udoskonalane, problem jest bardziej złożony,
nie bez znaczenia jest też podłoże na jakie są one nanoszone, grubość dna
itd itd
Zwróć uwagę na wypowiedzi madei i eMoniki, jedna pochwaliła druga jest
niezadowolona, ale czy w tych samych garnkach gotują - raczej trzeba pytac o
konkretne marki i modele naczyń

Pozdrawiam

Monika

10. Data: 2011-01-04 17:16:12

Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONI| napisał w wiadomości grup

> [...]

niezadowolona, ale czy w tych samych garnkach gotują - raczej trzeba pytac o

To właśnie zrobiłem podając link czyli pytałem o konkretny model. Nie o
emalię.

Feah

GOLABKI...
Do siego!