Patelnie ceramiczne

11. Data: 2011-01-04 18:23:13

Temat: Re: Patelnie ceramiczne
Od: "eMonika" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ifvklb$1es$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "MONI| napisał w wiadomości grup
>
> Użytkownik "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> niezadowolona, ale czy w tych samych garnkach gotują - raczej trzeba pytac
> konkretne marki i modele naczyń
>
> To właśnie zrobiłem podając link czyli pytałem o konkretny model. Nie o
> emalię.

Ja mam konkretnie taki model (różni sie od indukcyjnych tylko dnem,
ceramiczne wnętrze jest identyczne, możesz sobie je obejrzeć i pomacać np. w
Tesco):
http://www.mniammniam.com/sklep/5713,Patelnia_cerami
czna_o_srednicy_28_cm_Moneta.html
Tu masz od razu opinie, którymi się sugerowałam przy zakupie (choć kupowałam
gdzie indziej, bo akurat była supercena :-). Na tej stronei masz też opinie
do innych patelni z serii "Moneta".

Dzisiaj po raz kolejny szorowałam przypalone syfki :-( Garnki do
gotowania/ duszenia na pewno bedą działać super, ale funkcja smażenia działa
inaczej (gdy duszę w wodzie na tej patelni, jest świetnie). Smażenie u mnie
jak pisałąm wcześniej :-(

Pozdrawiam,

:-) Monika

12. Data: 2011-01-05 07:19:33

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Feahisim"

> To właśnie zrobiłem podając link czyli pytałem o konkretny model. Nie o
> emalię.
>

> Feah

linków świadomie nie widzę czytając dyskusje na grupie

Pozdrawiam

Monika

13. Data: 2011-01-05 14:43:17

Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONI| napisał w wiadomości grup
Użytkownik "Feahisim"

> linków świadomie nie widzę czytając dyskusje na grupie

Super.
Jeżeli kiedykolwiek wpadnie mi do głowy zadać pytanie typu: "proszę o
wyjaśnienie do czego w kuchni służy ten przedmiot" i dalej stosowny link do
zdjęcia - to momentalnie przypomnę sobie powyższe; są tacy co świadomie nie
widzą ale zawsze życzliwie odpowiedzą. Bo grupa dyskusyjna.
Luzik.

Feah

14. Data: 2011-01-05 20:14:20

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do zdjęcia - to momentalnie przypomnę sobie powyższe; są tacy co świadomie
> nie widzą ale zawsze życzliwie odpowiedzą. Bo grupa dyskusyjna.

no właśnie, przejrzyj archiwum z ostatniego roku, nie jednemu sie odechciało
linki otwierać, ba nawet zaglądać na grupę

Pozdrawiam

Monika

15. Data: 2011-01-24 07:43:03

Od: "eMonika" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

Jak kupisz, to pochwal się na grupie, ciekawa jestem czy to faktycznie
patelnia do bani czy ja ;-)

Serio,

:-) Monika

16. Data: 2011-01-24 21:28:16

Od: "Domator" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałem prosić o opinie ewentualnych użytkowników.
> Interesuje mnie ten trzyelementowy komplet z rondlem.

Ostatnio kupiłem patelnię z powłoka ceramiczna srednica 24 cm w biedronce
cena 24,99 zł była tania i dlatego się na nią skusiłem i powiem tak jestem
bardzo zadowolony ,jest to wersja na indukcję ładnie się na niej smazy nic
nie przywiera i łatwo się myje no i ta cena też rewelacyjna ,zobaczymy tylko
jak długo wytrzyma ,to się okaże z czasem ,acha już dawno stwierdziłem że
za patelnie alumniowe nie warto przepłacać miałem tytanowe i super teflony
itp i wsumie wiekszośc poszło na złom ,poprostu z czasem powłoka się niszczy
i zaczyna wszystko przywierać ,wiec lepiej zapłacic niewygórowaną kwote (nie
mówię tu o totalnej chinskiej tandecie)za średniej jakości patelnię i od
czasu do czasu ją wymienić ,do innych zastosowań używam patelni żeliwnej i
patelni stalowej ,która bardzo sobie chwale .

17. Data: 2011-01-24 21:32:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Jan 2011 22:28:16 +0100, Domator napisał(a):

> miałem tytanowe i super teflony
> itp i wsumie wiekszośc poszło na złom ,poprostu z czasem powłoka się niszczy
> i zaczyna wszystko przywierać

No ale to można przewidzieć bez kupowania - jak coś jest czymś powleczone,
to przy ciągłych zmianach temperatury i mechanicznych manipulacjach nie ma
prawa pozostać spojone na wieczność.

18. Data: 2011-01-25 15:53:57

Od: panta_rei <j...@c...to.znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24.01.2011 Domator <j...@g...pl> napisał/a:

> [...]
> czasu do czasu ją wymienić ,do innych zastosowań używam patelni żeliwnej i
> patelni stalowej ,która bardzo sobie chwale .

Mogli jednak zrobić w nich trochę grusze dno :/ Poza tym patelnia z
Biedronki jest bardzo OK.

Pozdrawiam!
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
N:54°22'18" E:19°49'31" jid:panta_rei(at)jabber.org

19. Data: 2011-01-27 10:24:50

Od: "iwona" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to mieliście szczęście.
Ja polowałam na tę 24 cm patelnię w Biedronce i niestety, nie udało mi się
to polowanie.
Podobno w dostawie była tylko jedna i ktoś rano, jak byłam w pracy, już
kupił...:-(((
Mam patelnię ceramiczną 28 cm i jestem z niej b. zadowolona.
Nic do niej nie przywiera, łatwo się czyści i chyba jest nieścieralna (tak
jak teflonowa), bo używam ją często i od dawna i jakoś do tej porynawet
ryski na niej nie widać:-))
Po prostu jest super!!!

pozdrawiam

Iwona P.

20. Data: 2011-01-29 08:22:59

Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński"  napisał w wiadomości grup

> A one są w całości ceramiczne,

> czy tylko pokryte warstwą ceramiczną?

> No akurat ja to zadawałem pytanie i szukam krytycznych użytkowników.

> Natomiast w opisie mowa jest wprost o powłoce ceramicznej (już nie mówiąc,

> że nie wyobrażam sobie jakiegokolwiek naczynia w kuchni, które w całości

> byłoby z ceramiki)

> Feah

Patelnie ceramiczne uwazam za bardzo dobre...gdyż nie niszcza sie tak szybko jak
wzykle patelnie.

GOLABKI...
Do siego!
MALE CZARNIAWE...