zupa

311. Data: 2006-12-01 12:17:19

Temat: Re: Patent
Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> Sama jestes mdła. Dziewczyna ma chęci, nie jojczy na grupie o
> niespelnieniu, zupie, mezu, kochanku, Daj bozeee kazdemu taki dom, jaki
> ma Ikselka

A dla mnie to jakieś jednak zbyt uładzone :). Nieszczerością mię
podjeżdża :).

--
Elske
z pracy

312. Data: 2006-12-01 12:17:56

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

E. napisał(a):
> Żartujesz, prawda? No nie ma możliwości, bys to pisała serio...

A, dlaczego ma zartowac?Ja pracuje zawodowo i czasami pracuje sobie mało

--

Gosia

313. Data: 2006-12-01 12:48:17

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dunia" <d...@n...o2.pl> wrote in message

> Ja tak bede miala - za jakies trzy miesiace (choc bez potomstwa) ;-)
> Zobaczymy, ile wytrzymam...

No właśnie - Ty też taka raczej niezależna kobieta jesteś:) Obiecaj, że
będziesz nam na bieżąco meldowała, jak Ci idzie.
Anka

314. Data: 2006-12-01 14:41:47

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> Sama jestes mdła. Dziewczyna ma chęci, nie jojczy na grupie o
> niespelnieniu, zupie, mezu, kochanku, Daj bozeee kazdemu taki dom, jaki
> ma Ikselka

Nieno wcale a wcale nie jojczy. Gotujesz Gosiu obiady dwudaniowe co
dzień i uwielbiasz to robić... prac i prasować kochasz?
Bo jak nie - to nie powinnas mieć rodziny.

Eulalka, bez akwarium - pedał ani chybi

315. Data: 2006-12-01 14:42:52

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> A, dlaczego ma zartowac?Ja pracuje zawodowo i czasami pracuje sobie mało

Czytałaś wszystkie wypowiedzi w tym wątku?
To wróć może do początku i zobacz o czym rozmawiamy.

Eulalka

316. Data: 2006-12-01 14:56:51

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka napisał(a):

> Oho, nie zmieniaj sensu mojej wypowiedzi. Pisałam o kobietach, które
> gotowanie i pranie uważają za tzw. dopust boży, czyli tych, które
> może i CODZIENNIE to robią, ale traktują to jako karę czy coś
> niepotrzebnego im do szczęścia. To one nie rozumieją swojej roli w
> zapewnieniu szczęścia rodzinie (czyste skarpetki i obiad to tylko dwa
> z miliona elementów równie mało dla nich ważnych), więc mówię o
> tych właśnie kobietach, że nie powinny były... itd.

Wiesz co, piszesz tak koszmarne bzdety, że aż głowa boli. Gotowanie
rodzinie i pranie skarpetek nie jest mi _absolutnie_ potrzebne do
szczęścia. Powiem więcej - czuję się o wiele lepiej, kiedy ktoś to zrobi
za mnie - mąż, córka lub syn. Mam kompletnie inne priorytety. Wolę
poświęcać czas rodzinie w parku albo przy grach planszowych niż stojąc
spocona za garami. Rozumiem, że według Twoich norm moje dzieci i mąż są
koszmarnie nieszczęśliwe, w dodatku zmuszone do pracy nabywają kompleksy
i ściera im się skóra na dłoniach. Dałabyś spokój, bo to zwyczajną
Dulską podjeżdża.

--
Elske
z pracy

317. Data: 2006-12-01 14:58:11

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> Rozumiem, że według Twoich norm moje dzieci i mąż są
> koszmarnie nieszczęśliwe, w dodatku zmuszone do pracy nabywają kompleksy

Łał, ale polściznom pojechałam ;PPP

--
Elske
z pracy

318. Data: 2006-12-01 15:09:39

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message

> Sama jestes mdła. Dziewczyna ma chęci, nie jojczy na grupie o
> niespelnieniu, zupie, mezu, kochanku, Daj bozeee kazdemu taki dom, jaki ma
> Ikselka

ale co Ty opowiadasz. Pisze kobieta lekko bajkowo, z opiniami z sufitu.
czytaj raz jeszcze "jak sie chce robic duzo przyjemnych rzeczy, to po
pierwsze trzeba chciec"- widzisz tu jakas logike?,
pomaga mezowi 24 godziny na dobe??- znaczy nie spia tylko zapylaja
do roboty non stop, a ona jeszcze gotuje obiady z paru dan, pierze skarpetki
z usmiechem na twarzy- kurcze, Matka Teresa to wysiada przy niej (wiem, ze
czasami...)
bajki mozna poczytac, ale to to juz raczej telenowela brazylijska albo
wyssane z palca opowiesci z Naj.

iwon(K)a

319. Data: 2006-12-01 15:22:14

Od: oshin <o...@u...engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Dec 2006 09:09:39 -0600, Iwon(k)a napisał(a):
> "jak sie chce robic duzo przyjemnych rzeczy, to po
> pierwsze trzeba chciec"- widzisz tu jakas logike?,

No co?
Jak się chce chcieć, to trzeba chcieć chcieć ;>

--
oshin, a błahe sprawy są dla mnie do pominięcia, bo są błahe ;>
dorota bugla

320. Data: 2006-12-01 16:49:16

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> [...]
> pomaga mezowi 24 godziny na dobe??- znaczy nie spia tylko zapylaja
> do roboty non stop, a ona jeszcze gotuje obiady z paru dan, pierze
Napisała _prawie_24h;-)
> z usmiechem na twarzy- kurcze, Matka Teresa to wysiada przy niej (wiem,
> ze czasami...)
> bajki mozna poczytac, ale to to juz raczej telenowela brazylijska albo
> wyssane z palca opowiesci z Naj.

Ja tam nie widze nic złego w jej postach. Dziewczyna lubi gotowac i
zajmowac sie domem. IMO, nakreca sie towarzystwo i tyle;-)Ikselka
jawi sie jak wyrzut sumienia:D

--

Gosia

Konkurs przyrodniczo-matematyczn y