Re: Patisony

1. Data: 2001-08-02 11:50:40

Temat: Re: Patisony
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Maciej" <b...@e...net.pl> napisal w wiadomosci
news:3B693ACE.F2393B09@enter.net.pl...

> Patison jest jak dunia. Mam w ogrodku chyba 6 krzakow i przez to chyba
ze
> 20 patisonow wielkosci ok 30cm srednicy. Pikle - tak. Sa ponoc dobre, male
> w zalewie - nie takie proste bo jakos moje sa od razu jakies duzachne.
Moze
> jest jakas odmiana mala, nie wiem az tak sie nie znam

Za dlugo je trzymasz na krzaku! Trzeba lazic codziennie i sprawdzac -
patisony rosna piekielnie szybko. Zrywac jak najmniejsze, wtedy wyrastaja
nastepne. Z jednego krzaka w ciagu sezonu mozesz zebrac kilkadziesiat sztuk.
Te male sa mieciutkie, w ogóle nie trzeba ich obierac ze skórki, nasion
jeszcze nie maja, a potrawka z patisona w sosie pomidorowym to po prostu
poemat.
Wyrosniete patisony, kabaczki, cukinie to po prostu paskudztwo. Mam w
rodzinie takiego megalomana, który zostawil kabaczka na krzaku, chcac
zobaczyc, jak duzy urosnie. W pazdzierniku zerwal i dal do piwnicy. Siekiera
dalo sie przepolowic, i owszem:-))))

Basia.

1. Data: 2001-08-02 12:01:49

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> patisony rosna piekielnie szybko. Zrywac jak najmniejsze, wtedy wyrastaja
> nastepne. Z jednego krzaka w ciagu sezonu mozesz zebrac kilkadziesiat

Witaj Basiu ;-))

widać odzew specjalistki od ogrodnictwa ;-))

Tak, drodzy Państwo, ta Pani słuzy swoimi radami na liście ogrody ;-)))

Basiu, może masz inne przepisy na to, co wyrośnie na działce ?

serdecznie pozdrawiam
druga Basia

....i link o czekoladzie
Re: Czekoladoholikom ku rozdrażnieniu