Re: Patron grupy na 2011- głosowanie przedłużone!!

1. Data: 2011-06-13 05:26:41

Temat: Re: Patron grupy na 2011- głosowanie przedłużone!!
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

&gt; - głosowanie, spóżnione, skończy się 5 czerwca o godz. 24.00

&gt; Komisja Skrutacyjna zmuszona jest przedłużyć głosowanie o tydzień, do 12

&gt; czerwca, godz.24.00

Niebywałe, niespotykane!!
Przez cały tydzień nie oddano ani jednego głosu,tak więc wobec remisu obydwu
kandydatur po raz ostatni glosowanie zostaje przedłużone do 19 czerwca do
godz. 24.00

Pozdrawia Komisja Skrutacyjna

2. Data: 2011-06-13 09:24:50

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:55fa.00000152.4df59f91@newsgate.onet.pl,
niejaki(a): Jerzy Wierzchnicki z adresu
<j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Przez cały tydzień nie oddano ani jednego głosu,tak więc wobec remisu
> obydwu kandydatur po raz ostatni glosowanie zostaje przedłużone do 19

A może by tak wypisać (proszę szanownego Juri) listę głosujących, bo np nie
wiem czy mój głos został zapisany na Trzmiela :)
--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

3. Data: 2011-06-13 13:45:35

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A może by tak wypisać (proszę szanownego Juri) listę głosujących, bo np
> nie wiem czy mój głos został zapisany na Trzmiela :)
> [...]
Wielce Szanowny Dziadku Heńku.
Nam wprawdzie wątpić wolno w słowa polityków,
Ale wątpliwości wobec Wysokiego a w Sprawach
Ogrodowych Nigy Nieomylnego Prezydium
są "raczej mało atrakcyjne".
Jury to Jury, bo Jerzy jest Jur(n)y i mierzyć, liczyć "umi".

Z wyrazami szacunku
skryba

4. Data: 2011-06-13 14:41:18

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:it549u$fb0$1@news.onet.pl,
niejaki(a): skryba ogrodowy z adresu <s...@o...eu> napisał(a):

> [...]
> Ogrodowych Nigy Nieomylnego Prezydium
> są "raczej mało atrakcyjne".
> Jury to Jury, bo Jerzy jest Jur(n)y i mierzyć, liczyć "umi".

No cóż, zrobiło mi się łyso ale że i tak łysina zwieńcza moją czuprynę to
przeżyję :)
--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

5. Data: 2011-06-14 00:42:03

Od: "moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogrodowy wrote:
> [...]
> Ogrodowych Nigy Nieomylnego Prezydium
> są "raczej mało atrakcyjne".
> Jury to Jury, bo Jerzy jest Jur(n)y i mierzyć, liczyć "umi".

no to tak, dla formalności rzuć tę listę na druty i popatrzymy...
;)

moon

6. Data: 2011-06-17 22:07:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Jun 2011 07:26:41 +0200, Jerzy Wierzchnicki napisał(a):

> [...]
> kandydatur po raz ostatni glosowanie zostaje przedłużone do 19 czerwca do

Jak się nie zróżnicują słupki, to druga tura nam grozi ;-PPP
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO: