Re: Paul/Swieta za pasem (dlaczego za pasem?)

1. Data: 1999-12-22 12:37:14

Temat: Re: Paul/Swieta za pasem (dlaczego za pasem?)
Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jagnięcinę do Włoch, a ja nie mogę nigdzie w Krakowie dostać jagnięciny,
> cholerka...
>
> Joanna

zobacz w Makro, kiedys widzialem mrozona, z tym, ze to bylo we Wroclawiu,
ale w Makro jest zwykle podobny towar.

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 1999-12-22 13:53:53

Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemyslaw Koziarski napisał(a):

> zobacz w Makro, kiedys widzialem mrozona, z tym, ze to bylo we Wroclawiu, ale
> w Makro jest zwykle podobny towar.
>
> Przemyslaw Koziarski

Tylko że Makro wypiona się na "szarych zjadaczy chleba", nie zaopatrzonych w
ich kartę (za to zresztą nie znoszę tego sklepu), a wśród znajomych mam tylko
jednego pana z taką kartą, nie najbliższy to zresztą znajomy i trudno byłoby mi
specjalnie jakoś się prosić o podrzucenie do tego znienawidzonego molocha.

A może kto inny wskaże inny supermarket - Geant? Hit? Carrefour? Bywa tam
jagnięcina?

Joanna

1. Data: 1999-12-22 15:52:16

Od: "Mariusz Butler" <b...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Sereinig napisał(a) w wiadomości:
<3...@j...krakow.pl>...

>A może kto inny wskaże inny supermarket - Geant? Hit? Carrefour? Bywa
tam
>jagnięcina?
>
>Joanna

Witaj Joanno,

Pamietam, ze mieszkasz w Krakowie, wobec tego masz szanse (jezeli nie
zemdlejesz na widok ceny!!!) sprobowac w Carrefour'ze pod koniec lady
miesnej, przed podrobami, tam gdzie bywa dziczyzna. Sam kilka razy
dałem sie skusić, ale jakosciowo z prawdziwą jagnięciną nie miało to
wiele wspólnego. Szkoda.

Pozdrawiam i Wesołych świąt wszystkim,
MariuszB

Re: Wigilia... Polska Wigilia...