Pęcherz

1. Data: 2001-10-30 22:29:36

Temat: Pęcherz
Od: "martin" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam 16 lat i taki problem:
Czy bardzo długie wstrzymywanie się od sikania
jest szkodliwe. Jest to związane z sytuacją w szkole,
gdzie w każdy piątek woźna zamyka drzwi do łazienki o 14
a ja kończę lekcje ok 18, a zanim dojadę do domu jest 19.30.
Przez to okropnie trudno jest mi wytrzymać do domu.
Ta sytuacja trwa cały czas od września i do tej pory jakoś
mi się udawało. Ale niedawno zauważyłem, że jak po 5-6
godzinach wracam i od dawna mam pełny pęcherz, to zaczynam
co pare minut trochę popuszczać i nie mogę tego powstrzymać.
A wcześniej jakoś zdążałem i nie wiem co się teraz dzieje?
I czy w ogóle od tego może pęknąć pęcherz, albo coś się stać?

A druga rzecz, to zauważyłem że jak chodzę w starych trochę
ciasnych spodniach to łatwiej jest dłużej wytrzymać z sikaniem
niż w luźnych. A chyba powinno być na odwrót bo luźne nie
naciskają na brzuch?

Proszę o poważne odpowiedzi bo już nie wiem co robić.

2. Data: 2001-10-30 23:12:10

Temat: Re: Pęcherz
Od: Konrad 'kaspy' Palczynski <k...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

martin wrote:

> [...]
> jest szkodliwe. Jest to związane z sytuacją w szkole,
> gdzie w każdy piątek woźna zamyka drzwi do łazienki o 14

Z zamierzchlej przeszlosci pamietam pewien incydent. W przedszkolu do
ktorego chodzilem pracowala wredna przedszkolanka ktora nie pozwalala,
podczas lezakowania, chodzic do ubikacji. Ktoregos dnia nie moglem
wytrzymac, wstalem i obsikalem materac. Zrobil sie dym. Ta pani juz
chyba wiecej sie przy dzieciach nie pokazywala. Wiec moja rada: olej
ich! :) Naszczaj dyrektorowi do teczki, nauczycielom na dzienniki,
sprzataczce do herbaty! :)

--
-- Konrad "Kaspy" Palczynski --
-- http://www.kaspy.z.pl ------

3. Data: 2001-10-30 23:16:17

Od: "k" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "martin" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Proszę o poważne odpowiedzi bo już nie wiem co robić.

Pojsc do dyrektora i powiedziec o tym problemie z wozna. Niech sobie baba
nie robi jaj.

Co do pecherza to na pewno nie pekie. Mysle ze jest to u Ciebie pewne
nadwyrezenie miesni, ale moge sie mylic.

Jesli chodzi o kwestie spodni to chodzi tu prawdopodobnie o rozciagniecie
pecherza. Jesli pecherz sie rozciaga to jest pobudzany do wydalania moczu -
im bardziej rozciagniety, tym bardziej "prze". Jesli masz ciasne spodnie to
pecherz nieco pozniej sie rozciaga i dlatego dluzej mozesz wytrzymac - moja
teoria :).

K.

4. Data: 2001-10-31 11:55:22

Od: "piterek" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli masz ciasne spodnie to
> pecherz nieco pozniej sie rozciaga i dlatego dluzej mozesz wytrzymac -
moja
> teoria :).

teoria ok. wlasnie tak to dziala.
co do sytuacji w szkole: wywalic wozna! to skandal. pierwsza i najwazniejsza
rzecz w szkole to odpowiednie warunki sanitarne i dostep do wc oraz lazienki
przez caly czas trwania zajec. do dyrektora z tym i to juz!

5. Data: 2001-11-01 09:06:33

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dlugotrwa?e utrzymywanie pe?nego p?cherza mo?e sprzyjaae zaka?eniom dróg
moczowych które mog? mieae powa?ne konsekwencje.
jotem

martin wrote:

> [...]
> mi si? udawa?o. Ale niedawno zauwa?y?em, ?e jak po 5-6
> godzinach wracam i od dawna mam pe?ny p?cherz, to zaczynam
> co pare minut troch? popuszczaae i nie mog? tego powstrzymaae.
> A wcze?niej jako? zd??a?em i nie wiem co si? teraz dzieje?
> I czy w ogóle od tego mo?e p?kn?ae p?cherz, albo co? si? staae?
>
> A druga rzecz, to zauwa?y?em ?e jak chodz? w starych troch?
> ciasnych spodniach to ?atwiej jest d?u?ej wytrzymaae z sikaniem
> ni? w lu 1/4 nych. A chyba powinno byae na odwrót bo lu 1/4 ne nie
> naciskaj? na brzuch?
>
> Prosz? o powa?ne odpowiedzi bo ju? nie wiem co robiae.

Zdyskwalifikowany pacjent
Oczulanie alergii
działka przy maszcie nadawczym
głos inwalidy
naprawde nadmierne pocenie (do jakiego lekarza?)