Re: Pedofilia czy nie

From: medea <e...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pedofilia czy nie
Date: Fri, 18 Sep 2009 10:32:08 +0200

michal pisze:

> Ludzie opnujcie się! Odczepcie się od Japończyka! Odczepcie się od
> czynów niezabronionych i upodobań!

Ja tam się od pedofilów nie muszę odczepiać, bo się jakoś mną nie
interesują zbytnio, nie wiem dlaczego. ;)

A serio:

> Od upodobań do przestępczych zachowań
> jest naprawdę bardzo daleko. :)

Tak Ci się tylko wydaje. Jeśli ktoś ogląda zdjęcia nagich dzieci, to tym
samym stwarza zapotrzebowanie na produkcję tych zdjęć. A robienie zdjęć
rozebranym dzieciom w celach erotycznych już _jest_ zachowaniem
przestępczym. Tak naprawdę nie wiemy, jakie zdjęcia kolega zobaczył u
Japończyka, więc trudno wyrokować, dlatego poradziłam, żeby przyjrzeć
się tej sprawie. Dla mnie to nie jest czyste. Gdybym ja zobaczyła u
kogoś erotyczne zdjęcia dzieci, zareagowałabym, a już na pewno nie
dopuściłabym do kontaktu z moim dzieckiem i odradzałabym innym.

> Matki są przewrażliwione, bo boją się z góry o swoje dzieci i są
> nadmiernie współczulne co do nieswoich także. Ja to rozumiem.

Nie wiem, czy jesteś w stanie to zrozumieć (wnioskuję po tym, co
napisałeś). Jako dziewczynka byłam wielokrotnie "ofiarą" (w sensie
"świadkiem obnażeń") ekshibicjonistów. Nie jest to nic przyjemnego, i
nie miałabym nic przeciwko temu, żeby ich karać.

> No ale
> pomyślcie trochę! Chcę żyć w państwie prawa. Karać trzeba przestępcę, a
> nie potencjalnego krzywdziciela innych.

Nie mówię, żeby Japończyka od razu karać, ale ukarać kogoś, kto takie
zdjęcia w sieci publikuje, a przynajmniej zdjęcia zlikwidować. A żeby do
tego doszło, to trzeba zapewne skontaktować się z jakimiś służbami.

Ewa