Re: Pedofilia w Stanach

Data: 2002-04-25 12:05:27
Temat: Re: Pedofilia w Stanach
Od: "mikrus" <m...@s...pl>

Użytkownik "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
news:aa8pt7$9ng$1@news.tpi.pl...
> A kogo miałeś na myśli pisząc "zaliczamy" ? Bo jeśli brać pod uwagę
aktualne
> postrzeganie homoseksualizmu, to nie jest on traktowany przez naukowców
jako
> "zboczenie".
> Jeśłi nie wiedziałeś, to teraz już wiesz ;-)
> Monika

Trochę maczam palce w nauce i babram się zawodowo w patologii, więc nadal
wiem to co wiedziałem i myślę tak jak myślałem.
Homoseksualizm jest traktowany zarówno przez przedstawicieli nauki jak i
wszystkich innych jako odstępstwo od normy, gdyż normą jest hetero...
Homoseksualizm męski uważam za zboczenie wyjątkowo odrażające i
niebezpieczne dla otoczenia z uwagi na fakt, że istotą "męskości" jest
pemanentne poszukiwanie "obiektu" w celu jego zdobycia. Tak się składa, że
dzieci są słabe i ufne (wobec dorosłych) i dlatego homoseksualiści stanowią
dla nich duże zagrożenie więc pederasta ma spore szanse na szybkie stanie
się także pedofilem.
Lesby mnie już mniej interesują jako że nie są w stanie zrobić tyle złego co
homo-faceci i nie są zainteresowane permanentnymi łowami.
Jeśli nie wiedziałaś, to teraz już wiesz...
m.