Pedofilina we krwi

1. Data: 2006-06-13 11:56:58

Temat: Pedofilina we krwi
Od: n...@w...pl (Roman Nowicki) szukaj wiadomości tego autora

Jak donosi najnowszy numer czasopisma Science,naukowcy z uniwersytetu
Jolla w Kalifornii odkryli nowy enzym, ktory roboczo nazwali pedofilina,
gdyz
zauwazyli, ze jej wysoki poziom w organizmie koreluje dodatnio (r=0,62)z
zachowaniami
pedofilnymi. Zauwazyli tez, ze jej najwyzsze stezenie wystepuje w
organizmach
pederastow i osob karanych za gwalty na dzieciach. Odkrycie wydaje sie
przelomowe, gdyz umozliwi selekscjonowanie z populacji osob, ktore
potencjalnie moga byc groznie dla dzieci, i poddawanie ich leczeniu.
Inhibitor
pedofiliny jest jeszcze nieznany, ale trwaja nad nim intensywne prace.
Zapowiada sie przelom w leczeniu pederastii i pedofilii.

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

2. Data: 2006-06-13 11:58:55

Temat: Re: Pedofilina we krwi
Od: mnisiuk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Nowicki wrote:
> [...]
> pedofiliny jest jeszcze nieznany, ale trwaja nad nim intensywne prace.
> Zapowiada sie przelom w leczeniu pederastii i pedofilii.

No, zaczyna się leczenie. Niedługo będzie można się zaszczepić przeciwko
skłonnościom do sprzeciwiania się ogólnie przyjętym zasadom. Mechaniczna
pomarańcza?

3. Data: 2006-06-13 12:02:10

Od: n...@w...pl (Roman Nowicki) szukaj wiadomości tego autora

> z uniwersytetu
> Jolla w Kalifornii odkryli nowy enzym, ktory roboczo nazwali pedofilina,
> gdyz

Ucielo fragment - chodzilo oczywiscie o California Institute of Technology
w La Jolla.

4. Data: 2006-06-13 12:11:17

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Nowicki" napisał:

> Zapowiada sie przelom w leczeniu pederastii i pedofilii.

Jakiś link? Znów homoseksualistów wrzuca się do jednego worka z
gwałcicielami dzieci?

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 64.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

5. Data: 2006-06-13 13:34:00

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Jakiś link? Znów homoseksualistów wrzuca się do jednego worka z
> gwałcicielami dzieci?

_jeszcze_ nie, na szczęście. Poza tym nawet gdyby, to faktem pozostaje,
że pedofilia w odróżnieniu od homoseksualizmu jest szkodliwa społecznie
i to bardzo.

pozdr,

"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

6. Data: 2006-06-13 14:30:55

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Nowicki; <e6m96a$gpv$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> [...]
> gdyz
> zauwazyli, ze jej wysoki poziom w organizmie koreluje dodatnio (r=0,62)z

:)
Zawsze w takich momentach nachodzi mnie złośliwy pomysł, żeby przebadać
badaczy w kierunku posiadania związku, który odkryli. :)

> [...]
> przelomowe, gdyz umozliwi selekscjonowanie z populacji osob, ktore
> potencjalnie moga byc groznie dla dzieci, i poddawanie ich leczeniu.

Nareszcie wezmą się za Romana G? ;)

> Inhibitor
> pedofiliny jest jeszcze nieznany, ale trwaja nad nim intensywne prace.
> Zapowiada sie przelom w leczeniu pederastii i pedofilii.

Zaiste przełomowe - pewnie wzieli 100 pedofilów i znaleźli czynnik
występujący u wszystkich. Dobrze, że nie stwierdzili, że skłonnośc do
zachowań pedofilskich posiadają osoby mające głowę. :)

Flyer

7. Data: 2006-06-13 15:13:45

Od: zielsko <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Jun 2006 16:30:55 +0200CEST na gupę pl.sci.psychologia
wysłane zostały nastepujące słowa użytkownika Flyer:

[...]
> Zaiste przełomowe - pewnie wzieli 100 pedofilów i znaleźli czynnik
> występujący u wszystkich. Dobrze, że nie stwierdzili, że skłonnośc do
> zachowań pedofilskich posiadają osoby mające głowę. :)

O.K. warto przy okazji przypomnieć, że mamy czyny pedofilne i pedofilię

--

Paweł Zioło
http://my.opera.com/zielski/albums/

8. Data: 2006-06-13 15:14:29

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> pedofiliny jest jeszcze nieznany, ale trwaja nad nim intensywne prace.
> Zapowiada sie przelom w leczeniu pederastii i pedofilii.

Był kiedyś taki kawał, z którego pamiętam tylko puentę, jak zwykle.
Rzecz dotyczyła bacy, który był sądzony za posiadanie aparatury do
pędzenia bimbru. W ostatnim słowie baca stwierdził:

- To za gwałt też mnie posadźcie, bo też posiadam aparaturę.

Do przemyślenia.

Flyer

9. Data: 2006-06-13 15:45:43

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zielsko; <o...@l...zielonysuse> :

> [...]
>
> [...]
>
> O.K. warto przy okazji przypomnieć, że mamy czyny pedofilne i pedofilię

Już nie chciałem wnikać w to, że np. zapewne duża część wykorzystywania
seksualnego dzieci w rodzinie nie ma podłoża "pedofilijnego", ale
"uprzedmiotowienia obiektu zaspokojenia seksualnego/odreagowania
agresji", czyli bardziej "psychopatyczne". Itd. itd.

Inna sprawa, że jeżeli faktycznie enzym występuje, to występuje u
wszystkich ludzi w różnym stężeniu i nie determinuje zachowań
pedofilskich, co najwyżej większe jego stężenie zwiększa
prawdopodobieństwo ich zajścia. To to samo, co wyższy poziom
testosteronu uprawdopodobnia większe prawdopodobieństwo zachowań
agresywnych, ale też nie wiadomo czy skierowanych "na zewnątrz", czy "do
siebie". Czyli mieszanie kijem w szambie i wyciąganie stąd
jednoznacznych wniosków.

Flyer

10. Data: 2006-06-13 16:22:52

Od: zielsko <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Jun 2006 17:45:43 +0200CEST na gupę pl.sci.psychologia
> [...]

> pedofilskich, co najwyżej większe jego stężenie zwiększa
> prawdopodobieństwo ich zajścia. To to samo, co wyższy poziom

Co może stanowić pewne wyjaśnienie występowanie u części facetów,
ukierunkowanych na dorosłych, erekcji podczas badania pobudzenia na
różne bodźce w którym to pokazywano min. dzieciaki.

> "do
> siebie". Czyli mieszanie kijem w szambie i wyciąganie stąd
> jednoznacznych wniosków.

Coś w ten deseń :>

--

Paweł Zioło
http://my.opera.com/zielski/albums/

Pomozcie jesli mozecie - zagineła Joasia
skad wziac psychologa?
Psychologiczna zagadka.
Poszukiwany/poszukiwana
Osobowość (l)usera a osobowość geeka