Pełnosprawni w pracy...

11. Data: 2007-07-05 06:14:31

Temat: Re: Pełnosprawni w pracy...
Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczy chcieć.

Tak sie mowi, ale jak dojdzie do rozmowy z pracodawca to sie okaze, ze tak
na prawde to on ma zupelnie inne wymagania niz te, ktore podal w ofercie.
Ostatni przyklad takiego postepowania mialem w rozmowie telefonicznej z tym
czlowiekiem
"GAJAK"
Krzysztof Gajak
00-375 Warszawa
Al. Jerozolimskie 4

Tel. (022) 827 87 89
Faks (022) 827 87 89
Tel. kom. 0 602 605 134

http://www.gajak.pl
b...@g...pl

W ofercie byla obsluga techniczna sklepu internetowego tzn. aktualizacja
oferty i promocji, a jak zadzwonilem do niego to okazalo sie, ze on
potrzebuje akwizytora telefonicznego i nie spodobal mu sie moj sposob
mowienia.

Leszek

12. Data: 2007-07-05 06:58:41

Od: a...@o...pl (Studio1) szukaj wiadomości tego autora

bo oni chca zatrudnic ale tego faceta z reklamy :-)

13. Data: 2007-07-05 07:11:28

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Studio1"
> bo oni chca zatrudnic ale tego faceta z reklamy :-)

Tak, wiem to od 14 lat bo wtedy podjalem pierwsza prace i od poczatku
zaczely sie dziac rozne dziwne sytuacje wokol mojej osoby.

Leszek

14. Data: 2007-07-05 08:07:26

Od: "Roman" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr "Gerard" Machej" <g...@g...com>
napisał w wiadomości news:f6gmp3$igt$1@news.dialog.net.pl...

> Witam ;) Po kilku miesiącach wojaży po Polsce wróciłem na grupę. Podróże
> były spowodowane poszukiwaniami pracy.

ciach.......

> Pozdrawiam,
> Gerard
----

Nie jestes pierwszy ani ostani ktory poszukuje pracy, a firm
z ogloszeniami jest masa.
Tylko na czym to wszystko polega ? mysle ze wiesz :-)
Wszystko to dziala na zasadzie jak tu wyrwac pieniadze.....
tutaj wszystko obojetnie jakie pieniadze... nasze czy unijne:-)
zerkni tu :
http://portal.idn.org.pl/bekon/pokaz_oferte.asp
dla nich wazne abys sie zarejestrowal, nawet psychlogog do ciebie zadzwoni
I tu z pewnoscia zapytasz po co psycholog ?
Po to, aby odnotowac swoj udzial w niesieniu pomocy ON
(widocznie taki wymog unijny aby cos dostac)
(tylko po hole... mi psychololg, skoro ja pracy szukam a nie pomocy
psychologa)
Alee adresu pracodawcy ci nie podja (ciekawe dlaczego ? co to za tajemnica ?
czy ja sam nie moge z pracodawca porozmawiac?
skoro ja podczas rejestracji musze wszystko podac i podpisac klauzule :
''Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych.......itd..........''
ach szkoda gadac ............

pozdrawiam Roman

15. Data: 2007-07-05 08:35:31

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> skoro ja podczas rejestracji musze wszystko podac i podpisac klauzule :
> ''Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych

Mam wrazenie, ze ci pracodawcy maja udzial w zyskach

A oprocz tego jest jeszcze to:

http://www.portal.idn.org.pl/idn/uslugi%20doradcze

Leszek

16. Data: 2007-07-05 10:25:41

Od: "Roman" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

> Mam wrazenie, ze ci pracodawcy maja udzial w zyskach
(.....)
> A oprocz tego jest jeszcze to:
> http://www.portal.idn.org.pl/idn/uslugi%20doradcze
> Leszek

---
Noo i popatrz na zakladke ''PRACA'' jak pieknie
prowadzi cie do tego co opisywalem wczesniej :-)
http://www.biurokarier.idn.org.pl/

pozdr.
Roman

17. Data: 2007-07-05 11:33:48

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr "Gerard" Machej" napisał w wiadomości:

> W dodatku i tu i tu mam daleko ;) Więc albo praca
> z zakwaterowaniem (jak choćby przy koniach), albo na tyle
> dobrze płatna, żeby było mnie stać na wynajem pokoju lub
> kawalerki. Raczej jako szlifierza (patrząc na oferty z Wa-wy)
> nie będzie mnie na to stać :P
Eh, szlifierz, mechanik - to piękny zawód - nie to co księgowy - pracownik
"biurowowy".
Ja jak zawsze mówię, że przyczyną braku mobliności są za niskie pensje w
stosunku do cen wynajmu mieszkań (nie wspomnę już o kupnie mieszkania), ceny
wózków inwalidzkich, protez i etc.
Gdybyś miał odpowiednią płacę, spokojnie mógłbyś obejść wszystkie przepisy
ograniczające zatrudnienie poprzez założenie własnej DG - cyli
samozatrudnienie.
--
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)

18. Data: 2007-07-07 11:47:49

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz napisał(a):
> Ogłoszenia są W CENTRUM a nie na stronach. System wywieszania ogłoszeń na
> stronach będzie poprawnie działał za jakiś czas. W tej chwili kuleje.

Och, no cóż. Raczej nie będę jechał 2h w jedną stronę, żeby zapoznać się
z ogłoszeniami. Mając 150zł miesięcznie dochodu nie wydam tyle na bilety
autobusowe :>
Swoją drogą, czemu nie zatrudnili wcześniej porządnego informatyka?
Na pewno się jacyś do nich zgłaszają.

Pozdrawiam,
Gerard

19. Data: 2007-07-07 11:53:45

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Grela (interpio) napisał(a):
> Eh, szlifierz, mechanik - to piękny zawód - nie to co księgowy - pracownik
> "biurowowy".

Ten szlifierz to była ironia ;) Ze względu na słuch praca w hałasie
jest dla mnie bardzo niewskazana ;P

> Gdybyś miał odpowiednią płacę, spokojnie mógłbyś obejść wszystkie przepisy
> ograniczające zatrudnienie poprzez założenie własnej DG - cyli
> samozatrudnienie.

Coś czytałem ostatnio, że mają być wzmożone kontrole odnośnie
właśnie zastępowania umów o pracę samozatrudnieniem lub umowami
cywilnymi (o dzieło lub zlecenie). Tak więc to obchodzenie
przepisów może nie być niedługo takie proste ;)

Pozdrawiam,
Gerard

20. Data: 2007-07-07 12:14:26

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07-07-2007 o 13:47:49 Piotr "Gerard" Machej <g...@g...com>
napisał(a):

> [...]
> autobusowe :>
> Swoją drogą, czemu nie zatrudnili wcześniej porządnego informatyka?

A może informatyk ma inne priorytety? A może nie ma na to pieniędzy, bo są
przeznaczone na inne sprawy, bardziej pilne? Kto wie?

Ale oczywiście każdy decyduje za siebie.

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Alkohol to wróg. Ucieczka przed wrogiem, to tchórzostwo.

test
Renty Socjalne
Kochamy reklamy (pomysł własny)
[Spam] - Opony 24x1 firmy Schwalbe nowe do sprzedania
WTZ