Re: Pen bez napleta i Ixelka - bara bara

1. Data: 2008-04-24 14:30:46

Temat: Re: Pen bez napleta i Ixelka - bara bara
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 11:18, Mariusz <m...@w...pl> wrote:
> http://tinyurl.com/5f2ndm sie działo !!!

PAJACU. TO AKURAT TERAZ JEST TEMATEM U DRZAZGI.

A tu mała anegdota z zycia wzięta:

Seks rodziców a dzieci. Mój średni syn bardzo chciał oglądnąć moje
przybory i wparował do łazienki, gdy żona miała myć mi plecy.
Błyskawicznie doskoczył do wanny i jedyne co powiedział w szerokim
zdumieniu: "ALE PAJT !!!"
Zapewniam tak jak wtedy tak i dzisiaj KOMPLETNY !!!

2. Data: 2008-04-24 18:15:39

Od: "andro" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c.googlegroups.com...
> [...]

zdumieniu: "ALE PAJT !!!"
Zapewniam tak jak wtedy tak i dzisiaj KOMPLETNY !!!
----------
DEBILE?

3. Data: 2008-04-24 21:04:44

Od: Roman Rumpel <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

andro pisze:
\
> ----------
> DEBILE?

Jak już MUSISZ (?) komentować, to nie cytuj pliz.

4. Data: 2008-04-24 22:19:48

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:3c4c971d-26dd-40e7-9da2-dd44e5fe36ad@
> [...]
> zdumieniu: "ALE PAJT !!!"
> Zapewniam tak jak wtedy tak i dzisiaj  KOMPLETNY !!!

Oooo! Ferdek Irenek Rączkowski się zjawił. To dopiero debil i ćwok.

5. Data: 2008-04-25 07:01:49

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"andro" <k...@o...pl> wrote in message news:fuqiog$r12$1@news.onet.pl...

> [...]
> zdumieniu: "ALE PAJT !!!"
> Zapewniam tak jak wtedy tak i dzisiaj KOMPLETNY !!!

Nie ma większego od ciebie, nawet grać nie musisz - samo się robi.

6. Data: 2008-04-25 14:19:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://tinyurl.com/5f2ndm sie działo !!!

Błyskawicznie doskoczył do wanny i jedyne co powiedział w szerokim

Hehe, dziecko sioę przestraszyło jak zobaczyło twojego 5cm fiuta.
Każdy by się przestraszył.

Re: Pen bez napleta i Ixelka - bara bara
Re: podwawelska
Kitchen aid instrukcja
NARESZCIE...
Test produktów spożywczych