skad sie biora

1. Data: 2008-04-25 07:00:56

Temat: skad sie biora
Od: "aja74" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Bardzo danwo zapisalem sie na ta grupe ale dosc dawno o niej zapomnialem.
Wracam po czasie i widze ze zadnych zmian. Smarkateria nadal smieci na
grupie. Powiedzcie mi skad sie tacy biora. Dlaczego na takich nie ma
sposobu. Nie mozna by takiego jednego z drugim dorwac i nogi z dupy
powyrywac?
A taka fajna kiedys byla ta grupa :(

AJA

2. Data: 2008-04-25 07:37:23

Temat: Re: skad sie biora
Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"aja74" <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
> grupie. Powiedzcie mi skad sie tacy biora. Dlaczego na takich nie ma
> sposobu. Nie mozna by takiego jednego z drugim dorwac i nogi z dupy

Jest to wynik cenzurowania - niektórzy przyznawali sobie do tego prawo w
ogólnie dostępnym internecie.

3. Data: 2008-04-25 07:43:02

Od: b...@i...pl (BEATA) szukaj wiadomości tego autora

Ty podobnie jak ja zapisałam się na tą grupę parę lat temu.
To była świetna grupa.Tyle stałych osób poodchodziło z niej.
Teraz nie wiadomo dlaczego nazywa sie ona jeszcze KUCHNIA BO Z TYM NIE MA
NIC WSPÓLNEGO !!!
Samo chamstwo( z wyjątkami) , bluźnierstwa.szyderstwa.!!!
Nie którzy to sama dno.Oni tylko potrafią zaistnieć w sieci---bo na żywo TO
BY GĘBY NIE OTWORZYLI.
To prawda--wypowiadać potrafią się tylko za pomocą klawiatury.

Pozdrawiam prawdziwych miłosników KUCHNI
BEA

Potega wampirow na wyciagniecie reki - sprawdz!
http://link.interia.pl/f1da3

4. Data: 2008-04-25 11:33:05

Od: Marek <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć aja74
Fri, 25 Apr 2008 09:00:56 +0200 w <news:furvj6$55k$1@inews.gazeta.pl>
napisałeś:

> grupie. Powiedzcie mi skad sie tacy biora. Dlaczego na takich nie ma
> sposobu.

jest. filtrowac.
bierzesz takiego oplątka (jak chocby tego, ktory sie tu w wątku przyplątał),
patrzysz na naglowek postu i sruu do kf-a. jak czesto zmienia pole 'from'
(nick, mail) to po wspolnych elementach jego postow (fragment Message-ID
albo NNTP-Posting-Host).
bardzo szybko rosnie killfile, ale komu to przeszkadza? ;)

na głupote nie ma lekarstwa.
Marek
Lepiej milczeć i uchodzić za głupca niż się odezwać i rozwiać wszystkie
wątpliwości.

5. Data: 2008-04-25 12:00:39

Od: "aja74" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> albo NNTP-Posting-Host).
> bardzo szybko rosnie killfile, ale komu to przeszkadza? ;)

Wiesz moze i potrafie gotowac conieco, ale z tym KF to nie bardzo wiem
jak :( A do przegladania grupy uzywam OE to moz etroszke jasniej powiesz
:)

AJA

6. Data: 2008-04-25 12:57:56

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta aja74 (a...@g...pl) w wiadomości
news:fush59$7l8$1@inews.gazeta.pl nabazgrał(a):

> Wiesz moze i potrafie gotowac conieco, ale z tym KF to nie bardzo wiem
> jak :( A do przegladania grupy uzywam OE to moz etroszke jasniej powiesz

Patrzysz na gnidę co to pisać nie potrafi a potem wchodzisz w ->
wiadomości -> zablokuj nadawcę i masz czysto na ekranie :)

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

7. Data: 2008-04-25 14:19:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aja74" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> grupie. Powiedzcie mi skad sie tacy biora. Dlaczego na takich nie ma
> sposobu. Nie mozna by takiego jednego z drugim dorwac i nogi z dupy

Podziękuj Pansraviście, żydowi, który nie przyznaje się do własnych korzeni, a który
na grupie pokazuje swoją fobię antyżydowską.

8. Data: 2008-04-25 14:19:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@h...com> napisał w wiadomości

> "aja74" <a...@g...pl> wrote in message

> Jest to wynik cenzurowania - niektórzy przyznawali sobie do tego prawo w
> ogólnie dostępnym internecie.

Podszywacz parchowaty. Idz pogadaj z michnikiem.

9. Data: 2008-04-25 14:19:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BEATA" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
.
> Ty podobnie jak ja zapisałam się na tą grupę parę lat temu.
> To była świetna grupa.Tyle stałych osób poodchodziło z niej.

Podzękuj Pansraviście, trollowi, który wykończył tą grupę

10. Data: 2008-04-25 14:19:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aja74" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Wiesz moze i potrafie gotowac conieco, ale z tym KF to nie bardzo wiem
> jak :( A do przegladania grupy uzywam OE to moz etroszke jasniej powiesz

1. Skonfiguruj poprawnie swój nibyczytnik
2. Tnij cytaty
3. Nie odpowiadaj pod sygnaturką

Re: Pen bez napleta i Ixelka - bara bara
Re: Pen bez napleta i Ixelka - bara bara
Re: podwawelska
Kitchen aid instrukcja
NARESZCIE...