Re: przemyślenia o panslaviście

1. Data: 2008-04-25 11:54:06

Temat: Re: przemyślenia o panslaviście
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 11:51, Janek <j...@w...org> wrote:
> Pan Panslavista szerzy nietolerancję rasową co jest przestępstwem.
> Wyzywa ludzi od parchów, gojów, żydów i innych. Ja czuję się obrażony
> choć żydem nie byłem i nie będę, w związku z czym pragnę poinformować,
> iż w najbliższym czasie Pan Panslavista może się spodziewać wezwania do
> prokuratury celem złożenia wyjaśnień na publiczne szerzenie nienawiści
> względem innych narodów.

Zastanawiam się jełopie, czy to nie ty jesteś źródłem podszywaczy
występujących pod różnymi nickami, w tym także pod moim.

2. Data: 2008-04-25 12:53:13

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 13:54, Panslavista <p...@w...pl> wrote:

> Zastanawiam się jełopie, czy to nie ty jesteś źródłem podszywaczy
> występujących pod różnymi nickami, w tym także pod moim.

Kolejny atak GWna na mnie.

3. Data: 2008-04-25 14:19:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.googlegroups.com...

> Zastanawiam się jełopie, czy to nie ty jesteś źródłem podszywaczy
> występujących pod różnymi nickami, w tym także pod moim.

Kolejny atak GWna na mnie.

Popieram. Ktoś na nas napada.

skad sie biora
Re: Pen bez napleta i Ixelka - bara bara
Re: Pen bez napleta i Ixelka - bara bara
Re: podwawelska
Kitchen aid instrukcja