PepsiCola

11. Data: 2007-11-28 18:58:44

Temat: Re: PepsiCola
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 wrote:

> Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Odkąd pamiętam, to piję, albo pepsi albo colę... w życiu zgagi nie miałem
> :o)

widać nie piłeś tyle, ile ja (>5l / tydzień)

--
www.vegie.pl

12. Data: 2007-11-28 20:12:29

Od: "bazyli4" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> widać nie piłeś tyle, ile ja (>5l / tydzień)

Tomek, co to jest pięc litrów na tydzień... ;o)
Ale tutaj popadniesz w soryt, jak się zaczniesz licytować ;o)

Pzdr
Paweł

13. Data: 2007-11-28 21:09:57

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> widać nie piłeś tyle, ile ja (>5l / tydzień)

Ta zgaga to chyba nie zawsze od ilości zależy. Piłem po 1,5-2 litry dziennie
i nie miałem.
Ale dałem sobie spokój bo ileż można się truć :)

--
PawełJ

14. Data: 2007-11-29 00:35:38

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pawelj wrote:

> Ta zgaga to chyba nie zawsze od ilości zależy. Piłem po 1,5-2 litry
> dziennie i nie miałem.
> Ale dałem sobie spokój bo ileż można się truć :)

eh, tak czytam te wasze posty (Twoje i bazyla) i chyba jednak muszę się
pogodzić z genetyczną skłonnością do nadkwasoty :P

--
www.vegie.pl

15. Data: 2007-11-29 10:15:12

Od: "Werret" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja się tak zastanawiam, czy Cola Light ma mniejszą ilość kofeiny niż ta
"classic". Bo jeżeli chodzi o kwas fosforowy (uczucie szorstkich zębów po
wypiciu :) to z pewnością zawiera go mniej :)

16. Data: 2007-11-29 10:21:49

Od: "JS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> eh, tak czytam te wasze posty (Twoje i bazyla) i chyba jednak muszę się
> pogodzić z genetyczną skłonnością do nadkwasoty :P

Dla mnie pepsi byla jak kawa dla innych dosyc uzalezniajaca (pilem ok
5 x 2L na tydzień). Trzeba rozróznić miedzy PepsiColą a CocaColą,
mi np cocacola niezbyt smakuje - jest wiele bardziej gorzka od
Pepsi ma tez tak na oko sądząc duzo mniej kofeiny. Ze strony Coca
smakuje mi Cherry Coke (ale tylko latem).

Z żąłądkiem nic nie zauwazylem ale moje problemy z cierpnieciam/oboleniami
nóg i rąk oraz odmawiajacą wspolpracy fujarką jakie tu szeroko opisywałem
- jestem juz w zasadzie pewien - braly sie wlasnie od PepsiColi, a dokladniej
najpewniej od 0.2 grama kofeiny w każdej butelce. Zauwazyłem to ostatnio
z okolo poltoratygodnia temu, budząc się i jakby na pol przez sen -
skojarzylem te moje popepsikolowe kace po obudzeniu z faktem ze
do tych oboleń budziłem się też od razu ze snu. U mnie 'popepsikolowy kac'
ma nieco inny charakter niz te moje obolenia rak i nog, bo popepsikolowy
kac o ile go pamietam dotyczy raczej korpusu i szyi a obolenia rąk i nóg
ale wiem wydaje mi sie ze to niemal napewno wlasnie to. Ostatnio obolenia
mi bardzo przeszly (czuję malutki ich ulamek) - po prostu te masakryczne 0.2
grama kofeiny / day przez dluzszy czas roz..lily mi subtelne koncówki ukladu
krwionośnego - co z wielka satysfakcją tutaj moge odnotować bo wieści
to moje wyleczenie. A więc Tomasz W. nie myliles sie co do pepsikoli
choć myliles sie raczej co do westernblota (jesli chodzi ze byl konieczny)
Wiem co robić: pepsikola - nie, przysiady - tak, jestem wyleczony.
Pozostaje tylko problem chmury.

pzdr, tnx
JS

17. Data: 2007-11-29 10:27:59

Od: "js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja się tak zastanawiam, czy Cola Light ma mniejszą ilość kofeiny niż ta
> "classic". Bo jeżeli chodzi o kwas fosforowy (uczucie szorstkich zębów po
> wypiciu :) to z pewnością zawiera go mniej :)

Powinno byc na opakowaniu, ja sie ostatnio przyzwyczajam zwracac
uwagi na te aptekarskie dawki substancji mierzone w gramach

w przypadku zwyklej koli
(0.01g/100ml produktu) = death

może awansuję za jakiś czas na mlodszego aptekarza, choc teraz jestem tym
wszystkim nieco zmeczony

js

18. Data: 2007-11-29 10:44:16

Od: "Werret" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam to samo. O ile mogę zrozumieć, że proporcje substancji smakowych, z
powodu "wyjątkowego" smaku objęte są tajemnicą, to dlaczego nie podają
ilości kofeiny / 100 ml ?

19. Data: 2007-11-29 10:55:09

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JS wrote:

> [...]
> - jestem juz w zasadzie pewien - braly sie wlasnie od PepsiColi, a
> dokladniej najpewniej od 0.2 grama kofeiny w każdej butelce.

z rozpieprzonej flory jelitowej, związanych z tym problemów z przyswajaniem
witamin i z wypłukanych soli mineralnych

--
www.vegie.pl

20. Data: 2007-11-29 11:01:02

Od: "jfs" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> z rozpieprzonej flory jelitowej, związanych z tym problemów z przyswajaniem
> witamin i z wypłukanych soli mineralnych

W moim mniemaniu raczej z obciążenie układu krwionośnego kofeiną, po prostu
jakby z przedawkowania (podobnie jak moze rozwalać układ krwionosny ludziom
stres w pracy, wydajnosciowe i niuczciwe, 'musze to szybko zrobić bo czekają
aż to dokończę' itp. Ale ja sie nie znam.

jfs

Masazysta w Krakowie
PROSZĘ PRZECZYTAJCIE!!! Pomoc dla naszej Drogiej Koleżanki
Zapalenie krtani. Pilne
Węch
Interpretacji wynikow morfologi krwii i badania ogolnego moczu czy ktos potrafi???