Re: Pere?ka.

Data: 2010-02-24 13:56:01
Temat: Re: Pere?ka.
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl>

Chiron <e...@o...eu> napisał(a):

> Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

tml

> Skoro hetero (stright) byli ofiarami (a byli)- to wszak było ich
najwięcej,
> czyż nie?

napisales

"Twój prezydent _stwierdził_- (a ja się z nim zgadzam), że najwięcej
ofiar nazistów było heteroseksualistami."

powiedz mi i pokaz palcem- ile jest prawdy ze stwierdzeniem powyzej, z tym
co napisales teraz. Jestes po prostu czystym manipulantem, ktory
przeklamuje,i jak widze dalej kombinuje nawet pod sciana, gdzie wszyscy
widza (pewnie i wraz z Toba) ze klamiesz.
Prezydent niczego takiego jak Ty powiedziales NIE stwierdzil.

Klamiesz. Manipulujesz. I dalej sie babrasz w tym swoim bagienku. Dno/ I ty
cos w ogole sie wypowiadasz na tematy historyczne, przy takiej interpretacji
tekstu, czy wypowiedzi.....

i.