Re: Perfumy

From: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Perfumy
Date: Thu, 3 Oct 2002 15:14:48 +0200

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
news:anh763$bs0$1@news2.tpi.pl...

> Troche OT, ale musze zapytac
> A co takiego jest w tych perfumkach? Ja czesto latam do Francji wiec moze
> zainteresuje sie nimi... hmm wlasnie szukam nowego zapachu.

Zapachy trudno oceniac bo kazdy ma inny gust. Oni maja o ile pamietam 5
takich glownych. A specjalne jest w nich to ze to sa czyste perfumy.
Zapakowane sa w takie aluminiowe buteleczki dzieki czemu naprawde lata
trzymaja niezmieniony zapach. Na skorze pachna tez niesamowicie dlugo. Jak
prawdziwe perfumy.
A znane sa dlatego ze to jest perfumeria ktora sie zwiedza. Jest to jeden ze
stalych punktow wycieczek po francji.I na miejscu mozna kupic dosc tanio
wlasnie te perfumy ale nie tylko. Pamietam jedna rzecz ktora mi sie
podobala- perfumy w kremie. Taki malutkie pudeleczko ja z blyszczykiem
smarowalo sie tym kremikiem troszeczke za uszkiem itp i pachnialo slicznie
jak perfumy. Sa tez wody rozane wiem bo kupilam mojej mamie ale jakos nie
uzywala wiec w przypadku troche gorszego humorku wlewalam sobie do wanny
troche... ah.. co to za kapiel:-)
Kropelka