Perfumy

1. Data: 2002-10-02 15:01:11

Temat: Perfumy
Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Czy ktos z Was wie moze, gdzie mozna kupic Fragonarda?
Cztery lata temu przywiozlam sobie mala buteleczke z paryskiej perfumerii.
Perfumy te sa bardzo wydajne, wiec cos mi tam jeszcze na dnie zostalo (i
nawet zapachu nie zmienilo :P), ale chcialabym sie zaopatrzyc w nowy
flakonik.
Niestety, nie widzialam jeszcze w Polsce Fragonarda :(( Tylko wefrancuskich
sklepach internetowych go swego czasu wysledzilam, ale nie usmiecha mi sie
sprowadzac sobie perfumy az z Francji.
Moze ktos widzial? Najlepiej na Slasku?

--
Natchniuza
n...@p...onet.pl

1. Data: 2002-10-02 20:06:09

Temat: Re: Perfumy
Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisz zapytanie na p...@g...pl

1. Data: 2002-10-03 10:18:48

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wefrancuskich
> sklepach internetowych go swego czasu wysledzilam, ale nie usmiecha mi sie

Tez posiadam te perfumy ale jak narazie nie udalo mi sie ich znalesc w
polsce i watpie zeby byly. Szkoda ze nie powiedzialas miesiac wczesniej bo
moja wspollokatorka przez cale wakacje jezdzila jako pilotka tam wiec
moglaby ci przywiesc. A tak to zycze powodzenia w szukaniu chociaz moim
zdaniem marne szanse zebys znalazla:(

1. Data: 2002-10-03 10:51:48

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Perfumy te sa bardzo wydajne, wiec cos mi tam jeszcze na dnie zostalo (i
> nawet zapachu nie zmienilo :P), ale chcialabym sie zaopatrzyc w nowy

Troche OT, ale musze zapytac
A co takiego jest w tych perfumkach? Ja czesto latam do Francji wiec moze
zainteresuje sie nimi... hmm wlasnie szukam nowego zapachu.

Skakanka - egoistyczna:(

1. Data: 2002-10-03 13:14:48

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

> Troche OT, ale musze zapytac
> A co takiego jest w tych perfumkach? Ja czesto latam do Francji wiec moze
> zainteresuje sie nimi... hmm wlasnie szukam nowego zapachu.

Zapachy trudno oceniac bo kazdy ma inny gust. Oni maja o ile pamietam 5
takich glownych. A specjalne jest w nich to ze to sa czyste perfumy.
Zapakowane sa w takie aluminiowe buteleczki dzieki czemu naprawde lata
trzymaja niezmieniony zapach. Na skorze pachna tez niesamowicie dlugo. Jak
prawdziwe perfumy.
A znane sa dlatego ze to jest perfumeria ktora sie zwiedza. Jest to jeden ze
stalych punktow wycieczek po francji.I na miejscu mozna kupic dosc tanio
wlasnie te perfumy ale nie tylko. Pamietam jedna rzecz ktora mi sie
podobala- perfumy w kremie. Taki malutkie pudeleczko ja z blyszczykiem
smarowalo sie tym kremikiem troszeczke za uszkiem itp i pachnialo slicznie
jak perfumy. Sa tez wody rozane wiem bo kupilam mojej mamie ale jakos nie
uzywala wiec w przypadku troche gorszego humorku wlewalam sobie do wanny
troche... ah.. co to za kapiel:-)
Kropelka

1. Data: 2002-10-03 13:40:45

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zapakowane sa w takie aluminiowe buteleczki dzieki czemu naprawde lata
> trzymaja niezmieniony zapach. Na skorze pachna tez niesamowicie dlugo. Jak

Dzieki Kropelko,

w grudniu bede w Paryzu wiec moze sie wyrwe...
I odwiedze ten zapachowy raj. Moze jakos mi to oslodzi pobyt w tym paskudnym
miescie (to znaczy misto ladne ale nie do zniesienia)

Kaska

1. Data: 2002-10-29 21:48:32

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:

> Troche OT, ale musze zapytac
> A co takiego jest w tych perfumkach? Ja czesto latam do Francji wiec
> moze zainteresuje sie nimi... hmm wlasnie szukam nowego zapachu.
>
> Skakanka - egoistyczna:(

Można kupić jeden z zapachów renomowanych firm w innym opakowaniu i pod inną nazwą.
Nie płacisz za nazwę. Poza tym mają różne swoje zapachy, bardzo naturalne, czuć
zioła, owoce itd. Kilka razy byłam we Francji i za każdym razem wpadam do
"Fragonarda". W zasadzie to jest cała fabryka perfum, nie tylko sam sklep.

--
pozdrawiam,
Elvira

Witam serdecznie pięknotki...