Witam serdecznie pięknotki...

1. Data: 2002-10-02 14:47:49

Temat: Witam serdecznie pięknotki...
Od: "nyksu" <n...@w...dff> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie -widzę, że zrobiliście sobie tutaj "malutki azylik" ale tak
dobrze nie ma...., faceci dotrzą wszędzie...za wami ;-o,
wiec postaram się troszke tutaj zaglądać dopóki mnie nie wygonicie....;-))))

pozdrowionko
nyksu

1. Data: 2002-10-02 15:29:36

Temat: Re: Witam serdecznie pięknotki...
Od: "Paula" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dobrze nie ma...., faceci dotrzą wszędzie...za wami ;-o,
> wiec postaram się troszke tutaj zaglądać dopóki mnie nie

Witaj mężczyzno:-)Fajnie że nawet faceci tutaj zaglądają:-)

Pozdrawiam Paula

1. Data: 2002-10-02 15:59:32

Od: "--<e>--" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj mężczyzno:-)Fajnie że nawet faceci tutaj zaglądają:-)

A ja myslalem, ze to grupa dla facetow ;))
pozdrawiam

--<e>--

1. Data: 2002-10-02 16:27:05

Od: "nyksu" <n...@w...dff> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "--<e>--" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> A ja myslalem, ze to grupa dla facetow ;))

nio te wszystkie tajemnice ;-)))))) 8:-o

> pozdrawiam
>
> --<e>--
ja także pozdrawiam
nyksu

1. Data: 2002-10-02 18:26:07

Od: "--<e>--" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nio te wszystkie tajemnice ;-)))))) 8:-o

raczej :-)-8-< ;)))

--<e>--

1. Data: 2002-10-02 18:57:10

Od: "Dzoana" <d...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nyksu"
> Witam serdecznie

witam witam...

Pozdrawiam D.

1. Data: 2002-10-02 19:02:57

Od: "nyksu" <n...@w...dff> szukaj wiadomości tego autora

> raczej :-)-8-< ;)))

ech zaraz masz skojarzenia... to były dwie buźki
;-))) i "Oooooo"

ale skoro od dawna tu zaglądasz to Ci się nie dziwie....;-))))
pozdrowionko
nyksu

1. Data: 2002-10-09 14:51:46

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paula wrote:

> Witaj mężczyzno:-)Fajnie że nawet faceci tutaj zaglądają:-)
>
> Pozdrawiam Paula

Nawet? Przecież to nie jest lista dyskusyjna zastrzeżona tylko dla kobiet. A
jak wiadomo, nie tylko panie interesują sie urodą i kosmetykami.

--
pozdrawiam,
Elvira

1. Data: 2002-10-09 15:37:28

Od: "nyksu" <n...@w...dff> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elvira" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> Nawet? Przecież to nie jest lista dyskusyjna zastrzeżona tylko dla kobiet.
> jak wiadomo, nie tylko panie interesują sie urodą i kosmetykami.

panowie interesują się bardziej paniami....:-)))) ;-D

pozdrowionko
mirek.e

1. Data: 2002-10-10 09:57:10

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

nyksu <n...@w...dff> napisał(a) w wiadomości

> panowie interesują się bardziej paniami....:-)))) ;-D

Czytając tę grupę można poczuć się jak główny bohater filmu "Czego pragną
kobiety". :-)

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]