Re: Cosmopolitan - Virtual look

1. Data: 2002-10-04 17:41:09

Temat: Re: Cosmopolitan - Virtual look
Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mo to chyba nie pojdzie taka instalacja. Jedynym sposobem bedzie jesli
zrobie image tej plytki wy ja sciagniecie, nagracie sobie na plytke i
dopiero zainstalujecie. tak powinno zadzialac. Czy jest ktos zainteresowany
czy mam sobie dac spokoj? Bo niestety nie da sie zainstalowac z tego pliku.
Przynajmniej u mnie.
Kropelka

1. Data: 2002-10-04 18:00:51

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zrobie image tej plytki wy ja sciagniecie, nagracie sobie na plytke i
> dopiero zainstalujecie. tak powinno zadzialac. Czy jest ktos

Ja jestem zainteresowana. Ale jeśli tylko dla mnie masz się "produkować" to
może nie męcz się... :-)

Pozdrawiam Vicky S.

1. Data: 2002-10-04 20:33:58

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky S." <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja jestem zainteresowana. Ale jeśli tylko dla mnie masz się "produkować"
> może nie męcz się... :-)
E... spokojnie. Zrobie to tylko pewnie dopiero w nastepnym tygodniu.
Niestety sesja ogranicza mi wolny czas. Ale jesli cierpliwie poczekasz to
spokojnie ci to wysle:-)
Kropelka

1. Data: 2002-10-05 10:07:52

Od: "Ewelina" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, że się nie odzywałam , ale mój dostawca internetowy testuje
sobie nowe urządzenia akurat na mojej dzielnicy więc na ponad dwa dni
zostałam odcięta od netu. Zreszta bardzo często tak robią :-(

W takim razie niczego nie da się zrobić z tym co jest na ftp'ie?
Mamy spokojnie czekać na następną porcję? ;-) Narazie ściągam sobie to
wszystko, może uda mi się coś wykombinować.

P.S. Strasznie szybko idzie, to chyba jakiś niezły serwer albo te nowe
urządzenia u mnie nieźle działają. ;-)

Pozdrawiam, Ewelina

1. Data: 2002-10-05 10:19:40

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewelina" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> P.S. Strasznie szybko idzie, to chyba jakiś niezły serwer albo te nowe
> urządzenia u mnie nieźle działają. ;-)
To jest niesamowicie szybki serwer a dokladniej serwer podlaczony do
niesamowicie duzego i roznorodnego lacza(kilku dostawcow)
Kropelka

1. Data: 2002-10-05 10:32:13

Od: "Ewelina" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> To jest niesamowicie szybki serwer a dokladniej serwer podlaczony do
> niesamowicie duzego i roznorodnego lacza(kilku dostawcow)

Łał, to widać ;-) Mam już prawie 50%, jeszcze chwilka i wszystko będzie już
u mnie.
Ewelina

1. Data: 2002-10-05 10:32:55

Od: "Ewelina" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-10-05 12:10:26

Od: "Ewelina" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Faktycznie coś jest nie tak. Wyskakuje mi komunikat: "Wystąpił błąd I/O.
Uszkodzony jest nośnik lub plik instalacyjny"
Ewelina

Odp: dobry krem do rak
krem na rozstępy
aby uczynić tradycji zadość..