Perfumy!!!

1. Data: 2003-07-28 18:01:47

Temat: Perfumy!!!
Od: "Łukasz M." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanko do wszystkich dziewczyn i kobiet:
Jakie meskie perfumy najbardziej podniecajaco na Was dzialaja?
Wiem ze perfumy dopasowuje sie do charakteru, sposobu bycia, gustu itp.
Ja osobiscie uzywam dwa rodzaje:
-kenzo granatowy (w czasie zimy)
-hugo boss szary (w lecie)

Obecnie probuje czegos nowego. Zaczalem od "CK-One".

Prosze o odpowiedz
Z gory dziekuje
--------------
pozdrawiam
Lukasz

1. Data: 2003-07-28 18:39:24

Temat: Re: Perfumy!!!
Od: "Gosienka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz M." <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> -kenzo granatowy (w czasie zimy)
> -hugo boss szary (w lecie)
>
> Obecnie probuje czegos nowego. Zaczalem od "CK-One".

UUuuuu
nie lubie CK - uważam że jest banalny.
Mój mężczyzna pachnie Jazzem YSL - i to najbardziej bossssssssski zapach na
świecie.
Ale z zapachami tak to jest poukładane - że nie ma jednego wytrycha do
wszystkich serc (i nie tylko serc). Każdy ma swoje, na punkcie których
szaleje, które czuje a w żołądku motylko zrywają się do lotu, albo sa takie
które znakomicie komponują się tylko na NIM tym właśnie ONYM.
A kto inny po użyciu danego zapachu będzie najwyżej miło pachnieć.
Generalnie ważne żeby facet pachniał higieną. Mydłem, dezodorantem,
proszkiem do prania, czystością, doszorowaniem, świeżością.

1. Data: 2003-07-28 19:45:58

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosienka" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bg3qlf$1c4
> Ale z zapachami tak to jest poukładane - że nie ma jednego wytrycha do
> wszystkich serc (i nie tylko serc). >

A ja mysle, ze jest taki wytrych i to sa Issey Miyake :))) Nie spotkalam
osoby, ktorej by si eni podobaly. Ale mozna je uznac za zbyt popularne chodz
baaaaardzo ladne. Moj M pachnie jeszcze PI Givenchy. Uwielbiam te zapachy.

Izis_

1. Data: 2003-07-28 20:09:43

Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Izis_" <i...@w...pl> wrote in message

> [...]
chodz
> baaaaardzo ladne. Moj M pachnie jeszcze PI Givenchy. Uwielbiam te

Moj M pachnie Cerrutti Image i jest mniam :) PI bardzo mi sie podoba, tak
samo jak Hot Couture. Oba na pierwszy rzut wydaja sie ciezkie ale bardzo
ladnie sie rozwijaja na ciele...
iska

1. Data: 2003-07-28 20:12:08

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Izis_ wrote:

> [...]
> baaaaardzo ladne. Moj M pachnie jeszcze PI Givenchy. Uwielbiam te zapachy.

Hm, mi oba sie srednio podobaja. Za to Drakkar Noir Guy Laroche, mmm.
Moze troche staromodny, ale co mi tam ;)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-07-29 07:18:03

Od: "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obecnie probuje czegos nowego. Zaczalem od "CK-One".

CK-One jest właściwie unisexem - nie jest to typowy męski zapach.
Jeżeli jestes młodym człowiekiem, spróbuj Armani Aqua di Gio - bardzo świeży
i na lato idealny,
Higher Dior - też jest niezły,
moim faworytem jest jednak Baldesarini - pudrowo-korzenny, bosko się rozwija
na skórze!

Do dzis natomiast dziwi mnie fenomen Dolce i Gabana - granatowy - strasznie
powszechny i nadal kupowany litrami,
ale to kwestia gustu.

Poszalej z różnymi zapachami, poczuj się w nich dobrze, to jest ważne
pozdrawiam
Sławka

1. Data: 2003-07-29 07:36:44

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości

> CK-One jest właściwie unisexem - nie jest to typowy męski zapach.
> Jeżeli jestes młodym człowiekiem, spróbuj Armani Aqua di Gio - bardzo
świeży
> i na lato idealny,
(ciach)
Acqua di Gio jest super! (Pisownia prawidłowa) Bardzo świeża, letnia, sama
chętnie bym jej używała i czasami podkradam Mojemu M. :)

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-07-29 07:43:21

Od: "Vivienna" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz M." <k...@p...onet.pl> napisał
> [...]
> Jakie meskie perfumy najbardziej podniecajaco na Was dzialaja?
> Wiem ze perfumy dopasowuje sie do charakteru, sposobu bycia, gustu itp.

Moj typ : mmmm ...czarne Emporio Armaniego :)

1. Data: 2003-07-29 09:04:49

Od: "kanapka" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie meskie perfumy najbardziej podniecajaco na Was dzialaja?
adidas adventure i zaden inny!! moj facet uzywa czego innego, ale
jak wyczuje na ulicy adidasa to zawsze sie odwracam :P
kanapka

1. Data: 2003-07-29 11:01:50

Od: sofi <n...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-28 20:01, Użytkownik Łukasz M. napisał:

> Ja osobiscie uzywam dwa rodzaje:
> -kenzo granatowy (w czasie zimy)
> -hugo boss szary (w lecie)

Hugo jest dla mnie straszny (a raczej dla lubego, króry jak sie nim
skropi skutecznie mnie odstrasza - może celowo ;))
Ostatnio niezwykle przypadł mi do gustu Mexx - obwąchuję go co dzień jak
wychodzi do pracy :)

komu pomógł lakier Sally Hansen?
Pytanie o pachy - konkretnie o włosy...
Krem koloryzujący - jaki??