Perfumy Federico Mahhora

1. Data: 2007-05-07 23:23:40

Temat: Perfumy Federico Mahhora
Od: Aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Używałyście? Warto?
Pozdrawiam, Agnieszka

2. Data: 2007-05-08 05:27:30

Temat: Re: Perfumy Federico Mahhora
Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:f1ocdt$5q6$1@news.onet.pl...
> Witam,
> Używałyście? Warto?

Używanie podróbek to obciach.

--
JoP

3. Data: 2007-05-08 07:24:10

Od: Aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):
> Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:f1ocdt$5q6$1@news.onet.pl...
>> Witam,
>> Używałyście? Warto?
>
> Używanie podróbek to obciach.

Może dla Ciebie obciach, mnie nie stać na wydanie 150 zł na perfumy:(

4. Data: 2007-05-08 10:25:36

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):

> Może dla Ciebie obciach, mnie nie stać na wydanie 150 zł na perfumy:(

Temat wałkowany namiętnie co jakis czas. Nie ma problemu, by kupic
perfumy oryginalne za mniej niż 150 zł. Kupowanie jakichkolwiek podróbek
jest obciachem, tak czy siak.

--

Gosia

5. Data: 2007-05-08 17:11:54

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:f1p8ir$jpj$1@news.onet.pl...

> Może dla Ciebie obciach, mnie nie stać na wydanie 150 zł na perfumy:(

O, a od jakiego poziomu dochodów w dół używanie podróbek nie jest obciachem?
Tylko zaznacz, netto czy brutto.

(Mały flejmik? Anybody? Dla rozgrzewki, bo zimno.)

--
JoP

6. Data: 2007-05-09 06:50:37

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Może dla Ciebie obciach, mnie nie stać na wydanie 150 zł na perfumy:(

zapewniam Cie, ze na to, by pachniec jak 4 skunksy po godzinie, gdy pierwsze
nuty się ulotnią i wchodzi paskudna baza, też Cię nie stać.

Jest masa ciekawych zapachów do 100 zł, nie musisz płacić za nazwisko
projektanta czy gwiazdy filmowej, ktora nawet perfum nie wachala.

Nie stac Cie na oryginalnosc?

poza tym sa probki, po ktore usmiechniesz sie w perfumerii calkiem za darmo.

h.

7. Data: 2007-05-09 07:49:23

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poza tym sa probki, po ktore usmiechniesz sie w perfumerii calkiem za darmo.

W niektorych miejscach usmiech nie wystarczy trzeba albo wydac tam juz
kupe kasy albo wygladac jak gwiazda filmowa.
i dla takich co nie wydaja kasy i nie wygladaja jak gwiazda zostaje
allegro i kupowanie probek ktore panie wynosza z perfumerii.
p.

8. Data: 2007-05-09 12:58:10

Od: Felinity <f...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny wiosenny poranek dnia Tue, 08 May 2007 09:24:10 +0200, istota
zwiewna znana jako Aga napisała:

> Może dla Ciebie obciach, mnie nie stać na wydanie 150 zł na perfumy:(

No to Avon, Oriflame itp - perfumy do 70-80 pln, niektóre całkiem fajowe
(np. Little Black Dres z Avonu), zapachy naturalne np. the Healing
Garden, Avon - całe serie włącznie z kosmetykami pielegnacyjnymi do
ciała, zapachy Puma (np. Flowing), Mexx, Esprit i wiele wiele innych. Nie
wierzę, że nie znajdziesz w tym czegoś dla siebie.

Pozdrawiam i życzę powodzenia!
Fel

PS. Sytuacja na studiach, kiedy sobie pachniałam waniliowymi kosmetykami
Avonu - kolezanka wchodzi na sale i pyta: "A co tu tak ładnie ciastem
pachnie?" :D

--
/ Felinity / GG#5435158 http://felinity.jogger.pl \
//////////// toute la vie avec les fou :) \\\\\\\\\\\

9. Data: 2007-05-09 13:45:11

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Felinity <f...@A...pl> napisał(a):

> No to Avon, Oriflame itp - perfumy do 70-80 pln,

The Body Shop, całe mnóstwo świetnych zapachów. Poniżej 60 PLN na allegro.

> PS. Sytuacja na studiach, kiedy sobie pachniałam waniliowymi kosmetykami
> Avonu - kolezanka wchodzi na sale i pyta: "A co tu tak ładnie ciastem
> pachnie?" :D

Ja kiedyś miałam na sobie Amorito The Body Shop (jaśmin, czekolada, wanilia).
Kolega wciągnął badawczo powietrze, po czym oświadczył: "Pachniesz jak niezłe
ciasto. Jesteś pewna, że o taki efekt ci chodziło?"

--
JoP

10. Data: 2007-05-09 20:51:32

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> i dla takich co nie wydaja kasy i nie wygladaja jak gwiazda zostaje
> allegro i kupowanie probek ktore panie wynosza z perfumerii.

kurcze, to jam gwiazda filmowa ;-))
a serio-serio, to wystarczy poprosic, a oczywiscie chetniej dadza probke
przy zakupie czegokolwiek. I przy onym zakupie czegokolwiek nie ma
krempancji by poprosic o dwie probki (moga byc i tego samego zapachu, "a bo
siostra chcialaby sie z zapachem obeznac" ;-)

h.

Re: spodenki antycellulitowe
!!!Skuteczny sposób postępowania ze spamerami!!!
Potencja !!! - mam lekarstwo lepsze od Viagry
spodenki antycellulitowe
Cwiczenia na plecy