spodenki antycellulitowe

1. Data: 2007-05-06 10:58:56

Temat: spodenki antycellulitowe
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

reklamują to cudo, że niby ma miedź, cynk i co tam jeszcze, choćby tutaj:
www.cellulit.pl, i mam pytanie, czy uzywałyście, znacie opinie.

pozdr.h.

2. Data: 2007-05-07 07:42:36

Temat: Re: spodenki antycellulitowe
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@g...pl> napisał(a):

> reklamują to cudo, że niby ma miedź, cynk i co tam jeszcze, choćby tutaj:
> www.cellulit.pl, i mam pytanie, czy uzywałyście, znacie opinie.

mam nadzieje, ze nie odebralyscie powyzszego jako spam. Zastanawiam sie nad
kupnem, pomna jednak obiecanek dot. wszelkich mazidel, gdzie "9 na 10 kobiet
odczuwa roznice"...a kupujaca jest zawsze tą dziesiatą, to...;-)

h.

3. Data: 2007-05-07 11:48:32

Od: "wild" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

"Hania " wrote in message

> [...]
> kobiet
> odczuwa roznice"...a kupujaca jest zawsze tą dziesiatą, to...;-)

O ile będziesz dodatkowo ćwiczyła- to spodenki nie będą wyrzuceniem w błoto
pieniędzy. U mnie na fitnessie parę pań ćwiczy w owych spodenkach i z tego,
co mówiły, to bardzo szybko widać poprawę "jakości" skory oraz pewien ubytek
centymetrowy w obwodzie np. ud.
--
wild

4. Data: 2007-05-07 16:29:23

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wild" <s...@n...thx> napisał w wiadomości
> [...]
> z tego, co mówiły, to bardzo szybko widać poprawę "jakości" skory oraz
> pewien ubytek centymetrowy w obwodzie np. ud.

o fajnie. Cwicze 2 x w tyg, na wiecej nie mam niestety czasu. Skoro "panie
mowia", to to jest dla mnie najlepszy wyznacznik, no a zawsze toto tansze
niz owe cud-zabiegi ...2200 to jednak mnie dzis nie stac.

BTW - jesli ktos sie tez przymierza i zakupi, prosze o opisanie efektow.
BTW 2 - widzialam w sieci tansze, niz na przytoczonej stronie - pare minut
googlania.

h.

5. Data: 2007-05-08 10:32:41

Od: "wild" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

To ja jeszcze dodam, że dobrze się jeszcze wysmarować jakimiś specyfikami
zwalczającymi celulit- rewelacyjne są kosmetyki Eveline, np. serum
liftingująco- wyszczuplające- niedrogie [u mnie 12,90], szybko widać efekty,
bardzo wydajne, a po zaprzestaniu stosowania celulit nie wraca tak szybko,
jak np. mi po Vichy:/
--
wild

6. Data: 2007-05-09 20:54:43

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> liftingująco- wyszczuplające- niedrogie [u mnie 12,90], szybko widać
> efekty, bardzo wydajne, a po zaprzestaniu stosowania celulit nie wraca tak

o, fajnie wiedziec :) ja z powodu zniechecenia Clarinsem kosmetyki owszem ,
kupuje, ale miziam sie nimi, jak mi sie przypomni (C. stosowalam gorliwie i
efekt krotkotrwaly)

h.

Cwiczenia na plecy
Grey Ban z TV shopu - co to jest?
jakie perfumy dla 50 latki?
Re: Jak dobrać cień do powiek ?
prośba do dermatologów i kosmetyczek [PILNE]