prośba do dermatologów i kosmetyczek [PILNE]

1. Data: 2007-05-04 18:59:38

Temat: prośba do dermatologów i kosmetyczek [PILNE]
Od: mufaska <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
tydzień temu rozpoczęłam kurację na wygładzenie twarzy i zwężenie porów -
*differin* (krem) + antybiotyk *summamed*.
mam go stosować przez 4 kolejne tygodnie (w kazda sobote, niedziele i pon)
łącznie 12 tabletek antybiotyku.

dermatolog powiedziała, że nie mam złego stanu skóry bo były sporadyczne
krostki, właściwie więcej plamek od wcześniejszego wygniatania jednak chcę
wygładzić skórę do ślubu :)

i teraz mam pytanie
*czy mogę w międzyczasie iść do kosmetyczki na oczyszczanie twarzy?*
dzwoniłam do kosmetyczki i powiedziała, że skoro ślub 16 czerwca powinnam
na oczyszczanie twarzy przyjść już "na dniach", musze tylko skonsultować
się z dermatologiem czy te leki nie przeszkadzają w oczyszczaniu.

nie mam kontaktu z dermatologiem a mieszkam daleko i nie mam jak się
dowiedzieć.

bardzo proszę o pomoc