TVN Style: Jak sie nie ubierac - nowa wersja

1. Data: 2007-05-03 22:16:10

Temat: TVN Style: Jak sie nie ubierac - nowa wersja
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, wiem, nie kazdy oglada. Pytam wiec te z Was, ktore lubily ogladac ten
program:
czy podoba Wam sie nowa para prowadzacych? Ich rady?
Po dzisiejszym odcinku raczej nie jestem zainteresowana kolejnymi:
1- program o ciuchach powinny imo prowadzic osoby, które potrafia sie ubrac,
czego nie potrafie z kolei powiedziec o ciemnoskórej pani o imieniu Mica,
ktora robi wszystko, by wygladac topornie i pokazywac, ile ma tluszczu w
talii,
2 - panie robia kalke programu prowadzonego przez Trinny i Susanah, nic od
siebie,
3 - proponowanie uczestniczkom strojow eksponujacych ich niedoskonalosci.

Dzis np wbily dziewczyne o obfitym biuscie i niezbyt zaznaczonej talii a to
w garnitur z kieszeniami na biodrach (co w komplecie z wydatna gora zrobily
z niej istote niezbyt zwiewna), a to w sukienke - tube, ktora znakomicie
podkreslila brak wciecia. Do tego kolory: sukienka intensywnie
niebiesko-chabrowa, czerwone buty z odkrytym modnie palcem i czarne, kryjace
rajstopy. Kazdy element krzyczal z osobna, tak, jakby pomalowac intensywnie
oczy i usta za jednym zamachem.

Jakie sa Wasze wrazenia?

2. Data: 2007-05-04 06:09:05

Temat: Re: TVN Style: Jak sie nie ubierac - nowa wersja
Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 May 2007 00:16:10 +0200, Hania napisał(a):
> Jakie sa Wasze wrazenia?

Fatalne ;)
Bo po pierwsze Panie w tym programie nie patrzą na osobę, tylko uparcie
twierdzą, że kobieta musi być seksowna i elegancka i potem ta biedna
seksowna i elegancka mama poszła z synem na kamienistą plażę w szpilkach
(LOL). Po drugie wmawiają, że pani, która całe życie przebiegała w
sportowym obuwiu na płaskim obcasie z marszu poczuje się dobrze na wysokiej
szpilce ;)
Po trzecie wreszcie tak samo, jak i poprzednia para prowadzących, obecne
pani same mają problem z dobraniem stroju. W tamtej wersji pani chuda
wyglądała jakby miała zapadniętą klatkę piersiową, brak pasa i wystające
kości na dekolcie, w tej wersji pani murzynka ma ewidentny problem ze
zrozumieniem w czym będzie wyglądać dobrze.
Po czwarte trochę za tania ta psychoterapia, że jak kupię sobie dwie
sukienki w których wyglądam świetnie, to już będę szczęśliwa i radosna,
znajdę nową świetną pracę i mężczyznę mojego życia i w ogóle będzie
niebiańsko ;>>>
Po piąte natomiast, czasami można usłyszeć dobre rady co do tego, jaki
fason na jaką sylwetkę pasuje, niemniej mam wrażenie, że lepiej sobie radzą
z osobami starszymi i o pełniejszych kształtach, jak im się trafiają panie
zgrabne i młode, to jakoś im ta zmiana nie wychodzi.

--
oshin, z nienacka
Ciekawe jakim cudem znalazłam tych facetów różnych, skoro anim seksowna

3. Data: 2007-05-04 08:27:20

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oshin" <o...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> twierdzą, że kobieta musi być seksowna i elegancka i potem ta biedna
> seksowna i elegancka mama poszła z synem na kamienistą plażę w szpilkach

hihihi, no wlasnie. Nie kazdej kobiety ambicja jest bycie wampem

> Po drugie wmawiają, że pani, która całe życie przebiegała w
> sportowym obuwiu na płaskim obcasie z marszu poczuje się dobrze na
> wysokiej
> szpilce ;)

wszystkim daja wysokie szpilki. Tym, ktore upieraqja sie na buty plaskie
moglyby przeciez zaaproponowac mniej spektakularne, dobrze wyprofilowane
obcasy 5-7 cm

> Po trzecie wreszcie tak samo, jak i poprzednia para prowadzących, obecne
> pani same mają problem z dobraniem stroju. W tamtej wersji pani chuda
> wyglądała jakby miała zapadniętą klatkę piersiową,

no tak, wmawianie, ze przy chudosci wyglada sie swietnie w
przezroczystosciach bez plecow, za to smigajac przed widzem samymi
brodawkami jest dla mnie dyskusyjna.

> [...]
> sukienki w których wyglądam świetnie, to już będę szczęśliwa i radosna,
> znajdę nową świetną pracę i mężczyznę mojego życia i w ogóle będzie

no tak, czasem to juz draznilo: schemat typu wybieramy szara myszke,
fotografujemy bez makijazu, dorabiamy smutna historie, ze pani w zyciu nie
wychodzi. Potem wkracza tandem modnis, bierze kobite w obroty, szaleje z nia
po sklepach, pozwala dalej na wybieranie bezgusci po to, by pokrytykowac
przed kamera. Gdy juz kobita w skrajnej rozpaczy wkraczaja, pokrzykujac, ze
ta "nie stosuje sie do zasad". Czasem zaproponuja cos fajnego, a czasem
ubiora kobite tak, ze wcale sie nie dziwie, ze ona protestuje. Potem babka
laduje u makijazysty i fryzjera, gdzie dokonuja cudów. Spalona trwala laduje
w smieciach, roczne odrosty pokryte na swiezo, otrzymujemy nowa pania, a w
tym czasie modnisie-prowadzace mrucza na kanapie standard "zobacz, jak ona
sie zmienila, to nie ta sama kobieta! Terazx jest pewna siebie i pokona
wszelkie zyciowe problemy" ;-)))

Do tego niedawno pokusili sie (jeszcze za czasow Trinny & Susanah),
o....rozwiazywanie problemow zwiazkow za pomoca ciuchow;-)

> [...]
> z osobami starszymi i o pełniejszych kształtach, jak im się trafiają panie
> zgrabne i młode, to jakoś im ta zmiana nie wychodzi.

a fakt.

> Ciekawe jakim cudem znalazłam tych facetów różnych, skoro anim seksowna
> anim elegancka jeśli przyjmie się kryteria z tego programu ;)

a to tylko wampy maja facetow? ;-)

h.

4. Data: 2007-05-04 13:27:28

Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 May 2007 10:27:20 +0200, Hania napisał(a):
> Tym, ktore upieraqja sie na buty plaskie
> moglyby przeciez zaaproponowac mniej spektakularne, dobrze wyprofilowane
> obcasy 5-7 cm

To właśnie mnie irytuje, że naprawdę można doradzić utrzymując się w
przyjętym przez osobę stylu, bo w ciuchach sportowych można wyglądać
fatalnie, ale można też świetnie i na tym polega clou, a nie na tym, że z
trampkary zrobi się femme fatale.

> a to tylko wampy maja facetow? ;-)

No sądząc z wymowy: Jak zmienisz się w wampową elegantkę to znajdziesz
faceta/twój facet pokocha cię pełnią serca - wynika, że tak ;)
--
oshin

5. Data: 2007-05-04 15:20:03

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No sądząc z wymowy: Jak zmienisz się w wampową elegantkę to znajdziesz
> faceta/twój facet pokocha cię pełnią serca - wynika, że tak ;)

aa, tak, i sukces w pracy, i obiad przestaje sie przypalac, ogrod sam sie
pielegnuje itd ;-)) Wszystko mowione z piskliwa egzaltacja oczywiscie

h.

6. Data: 2007-05-05 14:13:09

Temat: Re: TVN Style: Jak sie nie ubierac -odpowiedz BBC
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oshin" <o...@g...com> napisał w wiadomości

Zadziwila mnie szybka odpowiedz BBC - ponoc Trinny i Susanah odeszly
rozwijac kariere gdzie indziej, a dluga rozprawka nt wysilkow w znalezienie
dobrych prezenterow i utrzymaniu programu na najlepszym poziomie wrecz
rozczulila :)

h.

Wella Painting
kosmetyki kolorowe i nie tylko /USA
Dobry dermatolog lub gabinet kosmetyczny w Krakowie.
maseczka hydraphase LRP
Anisia Bella