Re: TVN Style: Jak sie nie ubierac - nowa wersja

From: "Hania" <v...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: TVN Style: Jak sie nie ubierac - nowa wersja
Date: Fri, 4 May 2007 10:27:20 +0200

Użytkownik "oshin" <o...@g...com> napisał w wiadomości

> Bo po pierwsze Panie w tym programie nie patrzą na osobę, tylko uparcie
> twierdzą, że kobieta musi być seksowna i elegancka i potem ta biedna
> seksowna i elegancka mama poszła z synem na kamienistą plażę w szpilkach
> (LOL).

hihihi, no wlasnie. Nie kazdej kobiety ambicja jest bycie wampem

> Po drugie wmawiają, że pani, która całe życie przebiegała w
> sportowym obuwiu na płaskim obcasie z marszu poczuje się dobrze na
> wysokiej
> szpilce ;)

wszystkim daja wysokie szpilki. Tym, ktore upieraqja sie na buty plaskie
moglyby przeciez zaaproponowac mniej spektakularne, dobrze wyprofilowane
obcasy 5-7 cm

> Po trzecie wreszcie tak samo, jak i poprzednia para prowadzących, obecne
> pani same mają problem z dobraniem stroju. W tamtej wersji pani chuda
> wyglądała jakby miała zapadniętą klatkę piersiową,

no tak, wmawianie, ze przy chudosci wyglada sie swietnie w
przezroczystosciach bez plecow, za to smigajac przed widzem samymi
brodawkami jest dla mnie dyskusyjna.

> Po czwarte trochę za tania ta psychoterapia, że jak kupię sobie dwie
> sukienki w których wyglądam świetnie, to już będę szczęśliwa i radosna,
> znajdę nową świetną pracę i mężczyznę mojego życia i w ogóle będzie
> niebiańsko ;>>>

no tak, czasem to juz draznilo: schemat typu wybieramy szara myszke,
fotografujemy bez makijazu, dorabiamy smutna historie, ze pani w zyciu nie
wychodzi. Potem wkracza tandem modnis, bierze kobite w obroty, szaleje z nia
po sklepach, pozwala dalej na wybieranie bezgusci po to, by pokrytykowac
przed kamera. Gdy juz kobita w skrajnej rozpaczy wkraczaja, pokrzykujac, ze
ta "nie stosuje sie do zasad". Czasem zaproponuja cos fajnego, a czasem
ubiora kobite tak, ze wcale sie nie dziwie, ze ona protestuje. Potem babka
laduje u makijazysty i fryzjera, gdzie dokonuja cudów. Spalona trwala laduje
w smieciach, roczne odrosty pokryte na swiezo, otrzymujemy nowa pania, a w
tym czasie modnisie-prowadzace mrucza na kanapie standard "zobacz, jak ona
sie zmienila, to nie ta sama kobieta! Terazx jest pewna siebie i pokona
wszelkie zyciowe problemy" ;-)))

Do tego niedawno pokusili sie (jeszcze za czasow Trinny & Susanah),
o....rozwiazywanie problemow zwiazkow za pomoca ciuchow;-)

> Po piąte natomiast, czasami można usłyszeć dobre rady co do tego, jaki
> fason na jaką sylwetkę pasuje, niemniej mam wrażenie, że lepiej sobie
> radzą
> z osobami starszymi i o pełniejszych kształtach, jak im się trafiają panie
> zgrabne i młode, to jakoś im ta zmiana nie wychodzi.

a fakt.

> Ciekawe jakim cudem znalazłam tych facetów różnych, skoro anim seksowna
> anim elegancka jeśli przyjmie się kryteria z tego programu ;)

a to tylko wampy maja facetow? ;-)

h.