Re: TVN Style: Jak sie nie ubierac - nowa wersja

Data: 2007-05-04 13:27:28
Temat: Re: TVN Style: Jak sie nie ubierac - nowa wersja
Od: oshin <o...@g...com>

Dnia Fri, 4 May 2007 10:27:20 +0200, Hania napisał(a):
> Tym, ktore upieraqja sie na buty plaskie
> moglyby przeciez zaaproponowac mniej spektakularne, dobrze wyprofilowane
> obcasy 5-7 cm

To właśnie mnie irytuje, że naprawdę można doradzić utrzymując się w
przyjętym przez osobę stylu, bo w ciuchach sportowych można wyglądać
fatalnie, ale można też świetnie i na tym polega clou, a nie na tym, że z
trampkary zrobi się femme fatale.

> a to tylko wampy maja facetow? ;-)

No sądząc z wymowy: Jak zmienisz się w wampową elegantkę to znajdziesz
faceta/twój facet pokocha cię pełnią serca - wynika, że tak ;)
--
oshin
dorota bugla