Re: Jak dobrać cień do powiek ?

1. Data: 2007-05-05 13:01:05

Temat: Re: Jak dobrać cień do powiek ?
Od: wika <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Maj, 00:04, "Hania" <v...@g...pl> wrote:
> raczej jasne wlosy, to jakie w Twoim wypadku? Sredni blond, szatyn, blond?

Moje włosy to taki średni blond z pasemkami
> W jakich kolorac ubioru Ci ladnie?

Ładnie jest mi we wszlekich odcieniach brązowych ubrań, oliwkowych
khaki, ciemny granat. Czasami blady różowy (ale to tylko bluzki).

Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2007-05-09 06:53:20

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

wika <w...@g...pl> napisał(a):

> Moje w=B3osy to taki =B6redni blond z pasemkami
>
> =A3adnie jest mi we wszlekich odcieniach br=B1zowych ubra=F1, oliwkowych
> khaki, ciemny granat. Czasami blady r=F3=BFowy (ale to tylko bluzki).

z opisu masz dosc ciemna karnacje (w stosunku do mnie wiekszosc jest
ciemniejsza ;-)), zaryzykowalabym roz lub pomarancz, poza tym zestawienie
granatu z biela. Na pewno nie uzywaj brazow, zgasza Ci oko.

Masz 2 wyjscia: zamiescic gdzies zdjecie tak, jak Ci tu sugerowaly moje
poprzedniczki
-isc do perfumerii na probny makijaz (wtedy milo byloby, gdybys kupila
ktorys z zalecanych Ci produktow)

h.
> Ania

prośba do dermatologów i kosmetyczek [PILNE]
Krem na pękające naczynka?
Ankieta dotycząca żywności wygodnej
TVN Style: Jak sie nie ubierac - nowa wersja
Wella Painting