jakie perfumy dla 50 latki?

1. Data: 2007-05-05 18:31:28

Temat: jakie perfumy dla 50 latki?
Od: "Barbara" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Prosze pomozcie mi wybrac jakies perfumy/wode toaletowa dla Pani 50-letniej.
Wiem ze lubi pizmo, bo ma: Dune, Dolce Vita, jakas Gabriele Sabatini,
J'adore
Dzieki za pomoc

Pozdrawiam
Basia

2. Data: 2007-05-05 21:18:00

Temat: Re: jakie perfumy dla 50 latki?
Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Prosze pomozcie mi wybrac jakies perfumy/wode toaletowa dla Pani
> 50-letniej. Wiem ze lubi pizmo, bo ma: Dune, Dolce Vita, jakas Gabriele

Najwyraźniej lubi Diora, więc może Dior Addict? Albo z nie-Diorów Must de
Cartier?

--
Nika
Pisz tutaj

Re: Jak dobrać cień do powiek ?
prośba do dermatologów i kosmetyczek [PILNE]
Krem na pękające naczynka?
Ankieta dotycząca żywności wygodnej
TVN Style: Jak sie nie ubierac - nowa wersja