Cwiczenia na plecy

1. Data: 2007-05-06 08:16:23

Temat: Cwiczenia na plecy
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

W ramach przygotowania do sezonu plazowego, zdecydowalam sie zadbac o
plecy. W balsamy jestem zaopatrzona, ale przydalyby sie jeszcze jakies
cwiczenia - jakos w sprawie nog, brzucha, posladkow, biustu, nawet
ramion jest tego pelno na sieci, a na plecy nie moge nic wygooglac
oprocz skomplikowanych przyrzadow na silownie. Pompek sie boje, ze
rozbuduja mi ramiona. Gdyby ktos mogl podrzucic przynajmniej jakies
hasla, bylabym wdzieczna :(

--
Beth Winter
Extenuation Collective <http://www.extenuation.net/>

2. Data: 2007-05-07 09:07:12

Temat: Re: Cwiczenia na plecy
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter pisze:
> [...]
> oprocz skomplikowanych przyrzadow na silownie. Pompek sie boje, ze
> rozbuduja mi ramiona. Gdyby ktos mogl podrzucic przynajmniej jakies

Kladziesz sie na brzuchu i podnosisz glowe, ramiona i klatke piersiowa,
brzuch ,,przyklejony'' do podlogi. W wersji najlatwiejszej - rece wzdluz
tulowia, w trudniejszej - dlonie pod broda, w najtrudniejszej - rece
wyciagniete przed siebie.

th

3. Data: 2007-05-14 05:48:20

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter"

> [...]
> oprocz skomplikowanych przyrzadow na silownie. Pompek sie boje, ze
> rozbuduja mi ramiona. Gdyby ktos mogl podrzucic przynajmniej jakies

Kładziesz się na brzuchu, ręce (wraz z biustem, głową - mniej więcej do
wysokości mostka) i nogi (wyprostowane) unosisz. Robisz ok. 20-30 "spięć" na
wysokości krzyża, unosząc wzmiankowane kończyny ku górze. Cudnie wyzbywa się
wałeczków z części lędźwiowej.

Na górną część pleców działają prymitywne ćwiczenia - składasz łapki jak
skrzydełka na wysokości klatki piersiowej i ściągasz łopatki 3 razy, za 4
razem wymachujesz łapkami do tyłu, próbując za plecami połączyć dłonie (na
wysokości klatki piersiowej raczej niewykonalne).

A na tłuszczyk pod łopatkami najlepsze jest podciąganie na drążku. Tylko
uchwyt powinien być nie "do siebie" (czyli palce skierowane do siebie),
tylko odwrotnie. No, ale na pewno wpłynie na rozwój mięśni ramion.

Pozdrawiam
C.

4. Data: 2007-05-19 23:23:30

Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 May 2007 10:16:23 +0200, jakże pięknego
Beth Winter <b...@e...net> wystukał co zawarte poniżej:

[...]

Polecam na plecy drążek - szerokim uchwytem, kolana zgięte.
Inne ćwiczenie, wykonywalne w domu, to położenie się w pozycji
jak poniżej:

|_____oooo------III
-----------
| |
^_ cos do leżenia

oooo - tułów
X - głowa
----- - ręce
______ nogi

I teraz, ten ciężar od wyprostowanych rąk spuszczasz w dół aż do napięcia
mięsni pleców czyli poniże głowy i do wyprostu.

A co do rozbudowy ramion, nie przesadzaj, nic Ci nie urośnie ;)

--
Born to raise hell.
Linux registered user: 408584

Grey Ban z TV shopu - co to jest?
jakie perfumy dla 50 latki?
Re: Jak dobrać cień do powiek ?
prośba do dermatologów i kosmetyczek [PILNE]
Krem na pękające naczynka?