podróby a oryginałki

11. Data: 2012-07-02 11:59:27

Temat: Re: Petycja.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Jul 2012 12:42:52 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
-o-poparcie-petycji-do-obamy-ws-smolenska-dorota-skr
zypek-komisja-miedzynarodowa-nadzieja-

> na-prawde-o-katastrofie
>
> 25407! I nadal przybywa.
>

> Co z tego, że przybywa. Obama ma nas wszystkich w d-pie. Nie przyleciał
> na pogrzeb Kaczyńskiego, wolał grać w golfa. Ot taki nowobogacki pan.
> Oby jak najszybciej spadł ze swojego stołka.

Nie będzie ten, to będzie inny, s..ł go pies. Nie chodzi o wiare w dobrego
wujka, lecz o protest, manifestację. Czego? - braku zaufania narodu do
własnego rządu.
--
XL
Instrukcja jak podpisać: http://pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=2050

12. Data: 2012-07-02 12:05:54

Temat: Jest 25000.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dziś ok. godz. 10.15 liczba podpisów pod petycją do prezydenta Stanów
Zjednoczonych Baracka Obamy, by ,,wsparł wezwanie Narodu Polskiego o
międzynarodowe śledztwo w sprawie katastrofy lotniczej w Smoleńsku w 2010
roku", przekroczyła wymagane 25 tys.

Taka liczba była niezbędna, by władze amerykańskie rozpatrzyły wniosek i
publicznie się do niego ustosunkowały. Zgodnie z obowiązującymi
procedurami, administracja Obamy musi o swojej decyzji i ustaleniach
poinformować mailowo wszystkich sygnatariuszy petycji.

Petycja została zaliczona do dwóch kategorii: prawa i wolności obywatelskie
oraz polityka zagraniczna. Daje ona realną szansę na wyjaśnienie w
międzynarodowym śledztwie okoliczności katastrofy i przebiegu lotu
prezydenckiego tupolewa. Pod petycją nadal można się podpisywać"

13. Data: 2012-07-02 15:49:57

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 02.07.2012 12:42, schrieb Animka:

> [...]
> na pogrzeb Kaczyńskiego, wolał grać w golfa. Ot taki nowobogacki pan.
> Oby jak najszybciej spadł ze swojego stołka.

Po pierwsze dlaczego miałby przyjeżdżać na pogrzeb kogoś, kto go
obszczekiwał, a po drugie co to ma wspólnego z gotowaniem?

Waldek

14. Data: 2012-07-02 16:13:01

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-02 17:49, Waldemar Krzok pisze:

-o-poparcie-petycji-do-obamy-ws-smolenska-dorota-skr
zypek-komisja-miedzynarodowa-nadzieja-

> Po pierwsze dlaczego miałby przyjeżdżać na pogrzeb kogoś, kto go
> obszczekiwał, a po drugie co to ma wspólnego z gotowaniem?

Za ciasna czapka kucharska, za gorąco w kuchni i wali w łeb.

15. Data: 2012-07-02 18:10:27

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:a5du9uFcbaU7@mid.uni-berlin.de...

-o-poparcie-petycji-do-obamy-ws-smolenska-dorota-skr
zypek-komisja-miedzynarodowa-nadzieja-

> Po pierwsze dlaczego miałby przyjeżdżać na pogrzeb kogoś, kto go
> obszczekiwał, a po drugie co to ma wspólnego z gotowaniem?

kaczka po smoleńsku?
pozdr
Stefan

16. Data: 2012-07-02 18:29:24

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Stefan wrote:

> Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
> wiadomości news:a5du9uFcbaU7@mid.uni-berlin.de...

> kaczka po smoleńsku?

Jakby ktoś podał dobry przepis na takową, to chętnie. Byleby nie ten
oryginał, stanowczo za łykowata.

Waldek

17. Data: 2012-07-02 20:21:57

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-02 17:49, Waldemar Krzok pisze:
> a po drugie co to ma wspólnego z gotowaniem?

Gotujcie się do walki, rodacy! ;)

Ewa

18. Data: 2012-07-03 00:25:41

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-02 13:59, Ikselka pisze:

> [...]
>
> Nie będzie ten, to będzie inny, s..ł go pies. Nie chodzi o wiare w dobrego
> wujka, lecz o protest, manifestację. Czego? - braku zaufania narodu do

Ja już nie mam zaufania do Obamy i jego rządu. Wszystko s..l pies razem
z naszym.

--
animka

19. Data: 2012-07-03 00:28:33

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-02 22:21, medea pisze:

> Gotujcie się do walki, rodacy! ;)

Pukawki nie mam.
Z rondlami albo tasakami?

--
animka

20. Data: 2012-07-03 07:05:01

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Pukawki nie mam.
> Z rondlami albo tasakami?
świeżo zmielony pieprz
pozdr
Stefan

Przepis na gofry
Jaki opiekacz elektryczny
dla miłośników mas(s)-mix'ów
AD: ~~** Two Unique Ornament Designs & Unique Offers Only For You >> Don't Miss
Kuchnia weselna