Pewien nietypowy problem, chociaz moze typowy - pytanie do seksuologa/ginekologa.

1. Data: 2002-02-04 23:26:40

Temat: Pewien nietypowy problem, chociaz moze typowy - pytanie do seksuologa/ginekologa.
Od: "Andrzej Mikołajczyk" <s...@b...sprint.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam takie pytanie.. otoz zwierzyla mi sie ostatnio moja przyjaciolka ze ma
problem
ze swoim cialem, mianowicie gdy jest ze swoim chlopakiem czuje przyjemnosc
jedynie
gdy on piesci jej lechtaczke i jej okolice, tzn jakis centymetr wokolo
lechtaczki jest wrazliwa.
W innych miejscach sromu mowi ze nic nie czuje.
Jest dziewica i chce jeszcze poczekac z "pierwszym razem" ale doluje sie
strasznie ze jest
nienormalna, ze cos z nia jest nie tak ze nic nie czuje, wiec pytam Was czy
jest jakas rada na
takie cos, czy przyczyna jest bardziej fizyczna czy psychiczna, ja mysle ze
psychiczna, ale
nie jestem specjalista dlatego pytam. Moze polecicie jakies specjalne
"cwiczenia" ;) ktore
moglbym zalecic mojej przyjaciolce. Bylbym wdzieczny za pomoc.
Pozdrawiam.

--
| ===> Andrzej "silniczek" Mikołajczyk <======= |
| --> mailto:s...@b...pl - ICQ UIN: #15884186; GG:5523 <---- |

2. Data: 2002-02-13 02:07:20

Od: "Andrzej Mikołajczyk" <s...@b...sprint.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Mikołajczyk" <s...@b...sprint.com.pl> napisał w
wiadomości news:a3n5l5$f9k$1@news.tpi.pl...

Widze sami seksuolodzy/ginekolodzy czytaja te liste. :-)

3. Data: 2002-02-15 00:17:58

Od: zuko / Shark von Cygnus <shark at post.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Feb 2002 03:07:20 +0100, "Andrzej Mikołajczyk"
<s...@b...sprint.com.pl> wrote:

>Widze sami seksuolodzy/ginekolodzy czytaja te liste. :-)

Spróbuj na pl.soc.seks.moderowana.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark at post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków

"Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."

mieszkanie pod nadajnikiem GSM
Nadżerka
bóle kończyn
Wykrywanie dysleksji przy pomocy programu
Powiekszenie zeba