Re: Pewnie ma facet racje

Subject: Re: Pewnie ma facet racje
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Ilona <i...@u...net>
Date: Thu, 16 Jul 2020 04:23:35 +0200

On 2020-07-15 18:32, trybun wrote:
> [...]
uje-po-calosci-uniwersalny-dochod-podstawowy-ruszyly
-doplaty-do-pensji/

> Myślę że problem  w rozdawaniu selektywnym i w  nierównym traktowaniu
> obywateli. Np władza niech się nie bawi w Mikołaja z dużym workiem nie
> swoich pieniędzy, ale skoro zdołała tyle uzbierać to niech obniży choćby
> kwotę wolną od podatku. Wtedy każdy Polak skorzysta a nie wybrańcy rządu.
>
> I przyjmij wreszcie do wiadomości że marksizm (przynajmniej ten mi
> znany) miał od zawsze walkę z, a nie tworzenie warstw posiadaczy.

//obecnie kwoty wolne istotne z punktu widzenia podatnika som w
monarchiach...

Kwoty wolne od podatku w wybranych krajach Europy:

Hiszpania: 17707 euro (73307 zł)

Wielka Brytania: 9440 Ł (49277 zł)

Austria: 11000 euro (45540 zł)

Niemcy: 8130 euro (33660 zł)

Francja: 5963 euro (24686 zł)

Norwegia: 48800 koron (23912 zł)

Włochy: 4800 euro (19870 zł)

Holandia: 2103 euro (8706 zł) - ogólna ulga podatkowa w skali całego roku

Szwecja: 18800 koron (8460 zł)

Irlandia: 1650 euro (6831 zł)

Polska: 746 euro (3091 zł)

https://www.euro-punkt.pl/aktualnosci/praca-za-grani
ca/ue-kwota-wolna-od-podatku-,1,1,2235

//wiem o ktorym marksizmie mowisz... i od wielu, wielu lat rozrozniam
selektywnie, dodajonc przedrostek 'neo', temu nowemu, ktory obecnie
proletariat uwaza za reakcyjny ciemnogrod...