Data: 2020-07-17 05:11:35
Temat: Re: Pewnie ma facet racje
Od: Ilona <i...@u...net>
Pokaż wszystkie nagłówki
On 2020-07-16 10:16, trybun wrote:
> W dniu 16.07.2020 o 04:23, Ilona pisze:
>>
>>>>
>>>>
>>>
>>> Myślę że problem w rozdawaniu selektywnym i w nierównym traktowaniu
>>> obywateli. Np władza niech się nie bawi w Mikołaja z dużym workiem
>>> nie swoich pieniędzy, ale skoro zdołała tyle uzbierać to niech obniży
>>> choćby kwotę wolną od podatku. Wtedy każdy Polak skorzysta a nie
>>> wybrańcy rządu.
>>>
>>> I przyjmij wreszcie do wiadomości że marksizm (przynajmniej ten mi
>>> znany) miał od zawsze walkę z, a nie tworzenie warstw posiadaczy.
>>>
>>
>> //obecnie kwoty wolne istotne z punktu widzenia podatnika som w
>> monarchiach...
>>
>> Kwoty wolne od podatku w wybranych krajach Europy:
>>
>> Hiszpania: 17707 euro (73307 zł)
>>
>> Wielka Brytania: 9440 Ł (49277 zł)
>>
>> Austria: 11000 euro (45540 zł)
>>
>> Niemcy: 8130 euro (33660 zł)
>>
>> Francja: 5963 euro (24686 zł)
>>
>> Norwegia: 48800 koron (23912 zł)
>>
>> Włochy: 4800 euro (19870 zł)
>>
>> Holandia: 2103 euro (8706 zł) - ogólna ulga podatkowa w skali całego roku
>>
>> Szwecja: 18800 koron (8460 zł)
>>
>> Irlandia: 1650 euro (6831 zł)
>>
>> Polska: 746 euro (3091 zł)
>>
>> https://www.euro-punkt.pl/aktualnosci/praca-za-grani
ca/ue-kwota-wolna-od-podatku-,1,1,2235
>>
>>
>>
>>
>> //wiem o ktorym marksizmie mowisz... i od wielu, wielu lat rozrozniam
>> selektywnie, dodajonc przedrostek 'neo', temu nowemu, ktory obecnie
>> proletariat uwaza za reakcyjny ciemnogrod...
>>
>
> Nie chodzi o to aby równać do innych Europejczyków, bo co kraj to inne
> podatki, dochody ludności itd. Gdy państwo biedne i ma potrzeby to nic
> złego nie będzie w całkowitym zniesieniu kwoty wolnej od opodatkowania.
> Ale gdy państwo twierdzi że ma dużo kasy do rozdawania dla wybranych to
> ja żądam złagodzenia reżymu podatkowego, tak aby _wszyscy_ Polacy
> poczuli się bogatsi .
>
>
> Ja znam tylko jeden 'marksizm", zresztą "znam" to sporo na wyrost, nigdy
> marksizmu nie studiowałem, znam jedynie ogólne zarysy idei która
> przyświecała p Karolowi. Czyli to "neo" należy rozumieć jak coś zupełnie
> odwrotnego niż stare pojęcie "marksizmu"?
>
//i tak i nie,,, chociaz, caly proces uruchomil sam Lenin...
"Szkoła Frankfurcka: dewastujący spisek."
...
"Czym jest Szkoła Frankfurcka?
W dniach po rewolucji bolszewickiej w Rosji, uważano, iż rewolucja
robotnicza przejdzie do Europy i w końcu do Ameryki. Ale tak się nie
stało. Pod koniec 1922 roku Międzynarodówka Komunistyczna (Komintern)
zaczęła zastanawiać się nad tego przyczynami. Z inicjatywy Lenina
zorganizowano spotkanie w Instytucie Marksa-Engelsa w Moskwie.
Celem tego spotkania było wyjaśnienie koncepcji i ustalenie konkretnych
skutków marksistowskiej rewolucji kulturowej. Wśród uczestników byli
Georg Lukacs (węgierski arystokrata, syn bankiera, który w czasie I
wojny światowej stał się komunistą; dobry teoretyk marksizmu, wymyślił
ideę 'rewolucji i Erosa' - instynktu seksualnego wykorzystywanego jako
narzędzie niszczenia) i Willi Münzenberg (zaproponował rozwiązanie -
'zorganizować intelektualistów i wykorzystać ich w taki sposób, by z
zachodniej cywilizacji zrobili odrażający smród."
...
"Żeby dokonać dalszego postępu w ich 'spokojnej' rewolucji kulturowej,
ale tak byśmy nie poznali ich planów na przyszłość, szkoła zalecała
(między innymi):
1. Ustanowienie przestępstw rasowych
2. Ciągłe zmiany w celu wywołania nieporozumień
3. Nauczanie dzieci o seksie i homoseksualizmie
4. Podważanie autorytetu szkoły i nauczycieli
5. Ogromna imigracja w celu zniszczenia tożsamości [narodowej]
6. Promowanie nadmiernego picia [alkoholu]
7. Opróżnianie kościołów
8. Nierzetelny system prawny uprzedzony wobec ofiar przestępstw
9. Uzależnienie od państwa czy świadczeń od państwa
10. Kontrola i ogłupianie mediów
11. Zachęcanie do rozpadu rodziny.
Jedną z głównych idei Szkoły Frankfurckiej było wykorzystanie pomysłu
Freuda o 'panseksualizmie' - szukanie przyjemności, eksploatacja różnic
między płciami, obalenie tradycyjnych relacji między kobietą i
mężczyzną. Sposoby osiągnięcia tego celu:
o atak na autorytet ojca, negacja specyficznych ról ojca i matki,
odebranie rodzinom, jako pierwszym prawa do edukacji swoich dzieci
o zniesienie różnic w edukacji chłopców i dziewczynek
o zniesienie wszelkich form męskiej dominacji - stąd obecność kobiet w armii
o zadeklarowanie, że kobiety są 'klasą ciemiężoną', a mężczyźni
'ciemiężcami'.
Munzenberg w ten sposób podsumował długoterminowe działania Szkoły
Frankfurckiej:
'Zachód zrobimy tak zepsutym, że będzie śmierdział'
Według szkoły były dwa typy rewolucji: (a) polityczna, i (b) kulturowa.
Kulturowa niszczy wszystko od środka: 'Nowoczesne formy poddaństwa
cechuje łagodność'. Postrzegali to jako projekt długoterminowy i
skupiali się na rodzinie, edukacji, mediach, seksie i popkulturze."
...
//calosc tutaj:
https://wolna-polska.pl/wiadomosci/szkola-frankfurck
a-dewastujacy-spisek-timothy-matthews-2014-10
//bardzo interesujonce...!
--
|