Data: 2020-07-19 02:00:09
Temat: Re: Pewnie ma facet racje
Od: Ilona <i...@u...net>
Pokaż wszystkie nagłówki
On 2020-07-18 09:24, trybun wrote:
> W dniu 17.07.2020 o 05:11, Ilona pisze:
>>
>>>>
>>>
>>> Nie chodzi o to aby równać do innych Europejczyków, bo co kraj to
>>> inne podatki, dochody ludności itd. Gdy państwo biedne i ma potrzeby
>>> to nic złego nie będzie w całkowitym zniesieniu kwoty wolnej od
>>> opodatkowania. Ale gdy państwo twierdzi że ma dużo kasy do rozdawania
>>> dla wybranych to ja żądam złagodzenia reżymu podatkowego, tak aby
>>> _wszyscy_ Polacy poczuli się bogatsi .
>>>
>>>
>>> Ja znam tylko jeden 'marksizm", zresztą "znam" to sporo na wyrost,
>>> nigdy marksizmu nie studiowałem, znam jedynie ogólne zarysy idei
>>> która przyświecała p Karolowi. Czyli to "neo" należy rozumieć jak coś
>>> zupełnie odwrotnego niż stare pojęcie "marksizmu"?
>>>
>>
>>
>> //i tak i nie,,, chociaz, caly proces uruchomil sam Lenin...
>>
>>
>> "Szkoła Frankfurcka: dewastujący spisek."
>>
>> ...
>> "Czym jest Szkoła Frankfurcka?
>> W dniach po rewolucji bolszewickiej w Rosji, uważano, iż rewolucja
>> robotnicza przejdzie do Europy i w końcu do Ameryki. Ale tak się nie
>> stało. Pod koniec 1922 roku Międzynarodówka Komunistyczna (Komintern)
>> zaczęła zastanawiać się nad tego przyczynami. Z inicjatywy Lenina
>> zorganizowano spotkanie w Instytucie Marksa-Engelsa w Moskwie.
>> Celem tego spotkania było wyjaśnienie koncepcji i ustalenie
>> konkretnych skutków marksistowskiej rewolucji kulturowej. Wśród
>> uczestników byli Georg Lukacs (węgierski arystokrata, syn bankiera,
>> który w czasie I wojny światowej stał się komunistą; dobry teoretyk
>> marksizmu, wymyślił ideę 'rewolucji i Erosa' - instynktu seksualnego
>> wykorzystywanego jako narzędzie niszczenia) i Willi Münzenberg
>> (zaproponował rozwiązanie - 'zorganizować intelektualistów i
>> wykorzystać ich w taki sposób, by z zachodniej cywilizacji zrobili
>> odrażający smród."
>> ...
>>
>> "Żeby dokonać dalszego postępu w ich 'spokojnej' rewolucji kulturowej,
>> ale tak byśmy nie poznali ich planów na przyszłość, szkoła zalecała
>> (między innymi):
>>
>> 1. Ustanowienie przestępstw rasowych
>>
>> 2. Ciągłe zmiany w celu wywołania nieporozumień
>>
>> 3. Nauczanie dzieci o seksie i homoseksualizmie
>>
>> 4. Podważanie autorytetu szkoły i nauczycieli
>>
>> 5. Ogromna imigracja w celu zniszczenia tożsamości [narodowej]
>>
>> 6. Promowanie nadmiernego picia [alkoholu]
>>
>> 7. Opróżnianie kościołów
>>
>> 8. Nierzetelny system prawny uprzedzony wobec ofiar przestępstw
>>
>> 9. Uzależnienie od państwa czy świadczeń od państwa
>>
>> 10. Kontrola i ogłupianie mediów
>>
>> 11. Zachęcanie do rozpadu rodziny.
>>
>> Jedną z głównych idei Szkoły Frankfurckiej było wykorzystanie pomysłu
>> Freuda o 'panseksualizmie' - szukanie przyjemności, eksploatacja
>> różnic między płciami, obalenie tradycyjnych relacji między kobietą i
>> mężczyzną. Sposoby osiągnięcia tego celu:
>>
>> o atak na autorytet ojca, negacja specyficznych ról ojca i matki,
>> odebranie rodzinom, jako pierwszym prawa do edukacji swoich dzieci
>>
>> o zniesienie różnic w edukacji chłopców i dziewczynek
>>
>> o zniesienie wszelkich form męskiej dominacji - stąd obecność kobiet w
>> armii
>>
>> o zadeklarowanie, że kobiety są 'klasą ciemiężoną', a mężczyźni
>> 'ciemiężcami'.
>>
>> Munzenberg w ten sposób podsumował długoterminowe działania Szkoły
>> Frankfurckiej:
>>
>> 'Zachód zrobimy tak zepsutym, że będzie śmierdział'
>>
>> Według szkoły były dwa typy rewolucji: (a) polityczna, i (b)
>> kulturowa. Kulturowa niszczy wszystko od środka: 'Nowoczesne formy
>> poddaństwa cechuje łagodność'. Postrzegali to jako projekt
>> długoterminowy i skupiali się na rodzinie, edukacji, mediach, seksie i
>> popkulturze."
>> ...
>>
>> //calosc tutaj:
>>
>> https://wolna-polska.pl/wiadomosci/szkola-frankfurck
a-dewastujacy-spisek-timothy-matthews-2014-10
>>
>>
>> //bardzo interesujonce...!
>>
>
> "Stał się komunistą"!!!, ty też twierdzisz że komuszyzm to legitymacja
> partyjna? Zapisuję się i jestem komuchem - składam legitymację i już
> nim nie jestem? Jakie to u was materialistów proste, za kasę mogę sobie
> kupić wszystko, jednym słowem - chcę być komuchem to sobie tytuł kupuję.
> Ale to wbrew propagandzie nie tak działa. Określenie "towarzysz" i kolor
> czerwony , to nie od dzielenia się władzą, łupami i przywilejami a z
> walki na barykadach o sprawiedliwy świat.
>
> Nie interesują mnie żadne szkoły. Z kilkoma punktami się zgadzam z
> innymi nie,. Np nauczanie o homoseksualizmie i seksie nie ma sensu bo
> tak naprawdę nauczyciele nie muszą o temacie wiedzieć więcej niż ich
> uczniowie. Podważanie autorytetu szkoły i nauczycieli jest jak
> najbardziej zasadne, gdyż zasadniczo nie nauczają oni/one mądrości.
>
> Ogólnie pisząc to chyba nie ma nic gorszego niż ideowcy którzy usiłują
> naprawiać świat a są to ludzie opierający swoje przekonanie na różnych
> fobiach a nie na czymś racjonalnym. Już pisałem że murzyn nigdy nie
> będzie białym a gdyby ciocia miała brodę to byłaby wujkiem.
>
To zapewne, napisane z 'przekonsem', ze arystokrata i syn bankiera,
nagle, 'stal siem komunistom'...
//raczej, byl to ktos, komu zlezalo by powstalo cos takiego, jak
'nowy_marksizm'... zwlaszcza, ze sam opracowal teoretyczne podstawy
psychoanalitycznego rozdupcania istniejoncego systemu spolecznego.
Te punkty, wzystkie razem, jaki i kazdy z nich z osobna, som
bezposrednio nakierowane na zniszczenie fundamentow cywilizacji
lacinskiej. //i tu kropka
//nalezy zadac sobie pytanie, co bendzie po tym, gdy te fundamenty runom
i spoleczenstwa przestanom byc zorganizowane, jak dotond...?
--
|