Re: Pewnie ma facet racje

Data: 2020-07-18 22:49:33
Temat: Re: Pewnie ma facet racje
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>

Am 18.07.20 um 09:20 schrieb trybun:
> [...]
5/umfrage/einwanderer-und-auswanderer-in-den-eu-laen
dern/

> A ja słyszałem rumuńską cygankę nielegalnie przebywającą i przyłapaną w
> Francji,. Panie ta tłumacząc dlaczego mimo wielu wydaleń cięgle wraca do
> Francji motywowała to głodem panującym w rodzimym kraju - Rumunii... Tak
> to lubią gadać emigranci o swoich motywach opuszczania rodzimego kraju.

Przeczytaj sobie cos o emigracji - szczegolnie push factors i pull
factors. Po polsku pewnie tez to jest, ale nie chce mi sie szukac. Kazdy
ktoremu zdarzylo sie wyjechac kiedys na dluzej lub na stale znajdzie cos
o sobie. A wiec nie ma co pokazywac palcem na jakichs Cyganow czy
Murzynow. Ich widac, a inni z chlodniejszych stron gina w tlumie.
Grekow lubie i do Grecji (Kreta, Rodos itd.) kiedys znowu pojade, ale
zdarzyly im sie rzady, ktore im niezle rozbudzily aspiracje i
ostatecznie zrujnowaly gospodarke. Stracili jak zwykle slabsi.

https://en.wikipedia.org/wiki/Emigration

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".