Re: Pewnie ma facet racje

Data: 2020-07-18 09:24:02
Temat: Re: Pewnie ma facet racje
Od: trybun <L...@j...cb>

W dniu 17.07.2020 o 05:11, Ilona pisze:

> [...]
> armii
>
> o zadeklarowanie, że kobiety są 'klasą ciemiężoną', a mężczyźni
> 'ciemiężcami'.
>
> Munzenberg w ten sposób podsumował długoterminowe działania Szkoły
> Frankfurckiej:
>
> 'Zachód zrobimy tak zepsutym, że będzie śmierdział'
>
> Według szkoły były dwa typy rewolucji: (a) polityczna, i (b)
> kulturowa. Kulturowa niszczy wszystko od środka: 'Nowoczesne formy
> poddaństwa cechuje łagodność'. Postrzegali to jako projekt
> długoterminowy i skupiali się na rodzinie, edukacji, mediach, seksie i

a-dewastujacy-spisek-timothy-matthews-2014-10

> //bardzo interesujonce...!

"Stał się komunistą"!!!, ty też twierdzisz że komuszyzm to legitymacja
partyjna?  Zapisuję się i jestem komuchem - składam legitymację i już
nim nie jestem? Jakie to u was materialistów proste, za kasę mogę sobie
kupić wszystko, jednym słowem - chcę być komuchem to sobie tytuł kupuję.
Ale to wbrew propagandzie nie tak działa. Określenie "towarzysz" i kolor
czerwony , to nie od dzielenia się władzą, łupami i przywilejami a z
walki na barykadach o sprawiedliwy świat.

Nie interesują mnie żadne szkoły. Z kilkoma punktami się zgadzam z
innymi nie,. Np nauczanie o homoseksualizmie i seksie nie ma sensu bo
tak naprawdę nauczyciele nie muszą o temacie wiedzieć więcej niż ich
uczniowie. Podważanie autorytetu szkoły i nauczycieli jest jak
najbardziej zasadne, gdyż zasadniczo nie nauczają oni/one mądrości.

Ogólnie pisząc to chyba nie ma nic gorszego niż ideowcy którzy usiłują
naprawiać świat a są to ludzie opierający swoje przekonanie na różnych
fobiach a nie na czymś racjonalnym. Już pisałem że murzyn nigdy nie
będzie białym a gdyby ciocia miała brodę to byłaby wujkiem.