Piana

1. Data: 2003-01-30 21:57:39

Temat: Piana
Od: "zuczek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezu!
Pomóżcie. Piana na szarlotke (ale zeby sie nie "zgumliła") deeply
needed!!!!!!!
Help. musze zrobic skoro swit, a gdzies sie zapodzialo.
ita

1. Data: 2003-01-30 22:13:41

Temat: Re: Piana
Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 30 Jan 2003 22:57:39 +0100, "zuczek"
<z...@p...onet.pl> wrote:

>Jezu!
>Pomóżcie. Piana na szarlotke (ale zeby sie nie "zgumliła") deeply
>needed!!!!!!!

Troche cukru pudru do bialek
Ale to gumowacenie moze byc zalezne chyba od temperatury piekarnika. I
moze odrobinke bulki tarej na jabka, zeby ta beza za bardzo wody nie
naciagnela

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-01-31 07:40:47

Od: "zuczek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To jaka temp.polecacie?
dzieki z gory
ita

1. Data: 2003-01-31 08:30:38

Od: "Basia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do skladnikow to tylko piana z bialek i koniecznie przesiany cukier
puder.
A w piekarniku musisz suszyc, a nie piec zeby sie nie zgumila.
To musi byc okolo 100 stopni i wiatraczek.

Ja to robie juz od kilku lat, ale pieke kruche ciasto, na to klade jakies
kwasne owoce np. porzeczki i na to piane z bialek i cukru pudru. Pycha.
Powodzenia :)
Basia.

obiad typu co w lodowce
Mięso z żurawiną.