Re: Picie wody podczas odchudzania

From: Carrie <carrie.mn@!gmail.com!>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Picie wody podczas odchudzania
Date: Sun, 4 Mar 2007 22:15:49 +0100

W dniu Sun, 4 Mar 2007 20:59:18 +0000 (UTC), Iwona Martyniuk
wydukał(a) nieśmiało, a wszystkim się zdawało, że to echo grało:

> Obecnie mam siłę ćwiczyć najwyżej godzinę dziennie. Taka jestem zastana. Tu
> mam głównie na myśli rowerek stacjonarny. Myślisz, że to mało?

Myślę, że nie. Ja mam przykazane pół godziny dziennie lub godzinę co
drugi dzień - to minimum. Jak daję radę więcej, to pedałuję dłużej.
Czasami wcale, jeśli w tym dniu dużo chodziłam pieszo. Chudnę i tak,
ale gdy ćwiczę, to jakby szybciej [nie mogę tego dokładnie zmierzyć,
bo masa ciała w ciągu dnia jest zmienna], także lepiej się czuję i mam
wrażenie, że chociaż odrobinę wpływam na wzmocnienie i poprawienie
kształtu mięśni :)
BTW mój rower ma takie siodełko, że najdalej po 20 minutach odczuwam
silną potrzebę zejścia z niego i odciążenia pewnych części ciała,
które okrutnie drętwieją :/ Wtedy robię przerwę, odpoczywam i po paru
chwilach znów pedałuję.
Niech no tylko będzie wiosna, zacznę jeździć na normalnym rowerze,
który siodełko ma idealne i bardziej wygodne, niż stacjonarny ;)

Pozdrawiam, Carrie