Re: Picie wody podczas odchudzania

From: "Iwona Martyniuk" <i...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Picie wody podczas odchudzania
Date: Tue, 6 Mar 2007 19:50:50 +0000 (UTC)

Iwon\(k\)a <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> "Iwona Martyniuk" <i...@N...gazeta.pl> wrote in message

> w zasadzie nie muszisz wysilac sie strasznie zeby jakos sie poruszac.
> po prostu codziennie idz na cinaujmniej 30 minutowy spacer, a w domu
> wystarczy czesto 10 min cwiczen
> http://www2.oprah.com/tows/pastshows/200611/tows_pas
t_20061102_b.jhtml

> mam nadzieje, ze Ci sie otworzy, sa tam przyklady cwiczen do wykonania
> w domu. wiadomo im wiecej tym lepiej, ale z tego co ostatnio mowia
> nie trzeba sie katowac zeby byly efekty. wystarczy po 10 min kardio,
> plus wzmocinienie miesni (czyli silowe cwiczenia) zeby usprawnic swoj
> fitness. dobrze jest rozbudowac miesnie bo one spalaja wiecej tluszczu,
> piotrzebuja wicej energii niz tkanka tluszczowa do zycia, wiec wiecej
> zuzyja kalorii im jest ich wiecej.

Tak, wiem o tych mięśniach, że spalają więcej kalorii, a ja ich właściwie
nie mam. Potrzeba mi było właśnie czegoś do ćwiczeń w domu. Dziękuję,
stornka i filmy otwierają się. Na pewno z nich skorzystam. Znajoma mi też
dziś przyniosła płytki z Pilates. Zobaczę co to jest takiego.
No i już tylko pełna mobilizacja :)

Pozdrawiam też Iwona