Pieczywo czosnkowe dla Ewy

1. Data: 2001-06-06 06:16:57

Temat: Pieczywo czosnkowe dla Ewy
Od: "Lilly was here" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawa jest prosta jak wieprzowy ogon :)
Kupujesz bułkę ( paryską ?) - taką długą, pszenną.
Kostkę masła, czosnek, świeżą bazylię i świeży koperek.

Masło trzymasz poza lodówką do zmięknięcia. Kilka ząbków czosnku ucierasz na
miazgę z solą. Bazylię ( kilka listków ) oraz koperek - tego może być dużo,
siekasz drobniutko. Wszystkie składniki wrzucasz do małego naczynia
kamionkowego, wkładasz masło i ucierasz razem na w miarę jednolitą masę.
Wstawiasz do lodówki aby się trochę ścięło. Bułkę kroisz w kanapki pod kątem
ok.. 45 stopni. Kanapki smarujesz masłem, układasz na blaszce i wstawiasz do
rozgrzanego pieca ( 180 stopni ) na 10-15 minut.

--
Lilly was here

1. Data: 2001-06-06 13:41:14

Temat: Re: Pieczywo czosnkowe dla Ewy
Od: "Ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilly was here" <M...@e...com.pl> napisał w
wiadomości news:9fkhvf$1p4$1@flis.man.torun.pl...
> Sprawa jest prosta jak wieprzowy ogon :)
> Kupujesz bułkę ( paryską ?) - taką długą, pszenną.
> Kostkę masła, czosnek, świeżą bazylię i świeży koperek.

Dzieki serdeczne, Ewa

1. Data: 2001-06-07 06:06:38

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Lilly was here" <M...@e...com.pl> napisał w
> wiadomości news:9fkhvf$1p4$1@flis.man.torun.pl...
>
> Dzieki serdeczne, Ewa

Proponował bym do w/w masła dodać drobno utarty ser
np.salami, dokładnie rozetrzeć z masłem tym dopiero smarować bułę
pozdr.Alex

1. Data: 2001-06-08 07:53:54

Od: S...@v...pl.INVALID (==wojmat==) szukaj wiadomości tego autora

W poprzednim odcinku <9fkhvf$1p4$1@flis.man.torun.pl> telenoweli
"pl.rec.kuchnia" "Lilly was here" <M...@e...com.pl>
napisał/a:

>wkładasz masło i ucierasz razem na w miarę jednolitą masę.

ja robię z oliwą zamiast masła. marynuję najpierw zmiażdżony czosnek w
oliwie, smaruję kromeczki i do tostera czy innego pieca. wiem, że to
nie to samo ale graham wypada świetnie.

--
wojmat <w...@v...pl>
http://puszKKKa.vege.pl

1. Data: 2001-06-08 08:07:54

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

==wojmat== wrote:
.

> ja robię z oliwą zamiast masła. marynuję najpierw zmiażdżony czosnek w
> oliwie, smaruję kromeczki i do tostera czy innego pieca. wiem, że to
> nie to samo ale graham wypada świetnie.
>
> --
A nie masz potem problemu z czyszczeniem tostera? Robilam kiedys tak
samo ale mimo, ze staralam sie czosnek rozdrobnic jak najbardziej to i
tak potem zostawaly drobinki w tosterze i smierdzialo. Przerzucilam sie
wiec na zwyczajna patelnie.
pzdr
agi

1. Data: 2001-06-08 09:32:48

Od: S...@v...pl.INVALID (==wojmat==) szukaj wiadomości tego autora

W poprzednim odcinku <3...@p...onet.pl> telenoweli
"pl.rec.kuchnia" fghfgh <a...@p...onet.pl> napisał/a:

>A nie masz potem problemu z czyszczeniem tostera?

ja robię to w takim zamykanym cudaku na dwuwarstwowe kromki z
nadzieniem. może to opiekacz sie nazywa... nie wiem... ma teflonowe
powłoki.

1. Data: 2001-06-08 09:41:01

Od: "Lilly was here" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja robię to w takim zamykanym cudaku na dwuwarstwowe kromki z
> nadzieniem. może to opiekacz sie nazywa... nie wiem... ma teflonowe
> powłoki.

Ale jednak co by nie mówić - masełko to masełko :)
I c`horresteror i inne takie nienasycone :)

--
Lilly was here

1. Data: 2001-06-08 09:52:11

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja robię to w takim zamykanym cudaku na dwuwarstwowe kromki z
> nadzieniem. może to opiekacz sie nazywa... nie wiem... ma teflonowe
> powłoki.

No tak..a ja próbowalam w tosterze tradycyjnym-dziury u gory, w to
wkladam kromki i jak sie opiecze to kromki wyskakuja mi do góry a ja
staram sie zlapac w locie ;)
na razie pozostane wiec dalej przy patelni :)
pzdr
agi

1. Data: 2001-06-08 12:57:53

Od: "Lilly was here" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak..a ja próbowalam w tosterze tradycyjnym-dziury u gory, w to
> wkladam kromki i jak sie opiecze to kromki wyskakuja mi do góry a ja
> staram sie zlapac w locie ;)
> na razie pozostane wiec dalej przy patelni :)

Do mojej metody polecam zdecydowanie piekarnik :)

--
Lilly was here

1. Data: 2001-06-09 16:42:32

Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

fghfgh <a...@p...onet.pl> wrote:

>No tak..a ja próbowalam w tosterze tradycyjnym-dziury u gory, w to
>wkladam kromki i jak sie opiecze to kromki wyskakuja mi do góry a ja
>staram sie zlapac w locie ;)
>na razie pozostane wiec dalej przy patelni :)

A czy na takim tosterze nie jest czasem napisane, ze nalezy wkladac samo
pieczywo (niczym nie posmarowane)? Na tym tosterze, ktory mam tak wlasnie
napisali. Nie rozni sie on konstrukcja o innych tosterow tradycyjnych (z
dzurami u gory) wiec mniemam iz we wszystkich nalezy stosowac ta sama
zasade. Osobiscie nie dziwie sie wiec Twoim problemom z urzadzeniem i
smrodem. Dziwie sie natomiast, ze urzadzenie to przetrwalo :-)

Pozdrawiam.

Lechu

--
_ _
| |__| __/ (__| | | | |_| | http://www.ii.uj.edu.pl/~lechu

Radys salatka szef pomoc
Free Downloads, Wallpapers, Games, Eroticgames, Handy-Logos and much more
fasolka po bretonsku a sos bolonski
Lody domowej produkcji...
MLM - nowy program