Piekarnik gazowy, a piekarnik elektryczny

1. Data: 2003-04-01 12:20:28

Temat: Piekarnik gazowy, a piekarnik elektryczny
Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy możecie wymienić za i przeciw piekarników gazowych i elektrycznych (w
kuchenkach, nie osobno)?

--
Przemysław Maciuszko

1. Data: 2003-04-01 13:17:31

Temat: Re: Piekarnik gazowy, a piekarnik elektryczny
Od: "Piotr Kosela" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Maciuszko wrote:
> Czy możecie wymienić za i przeciw piekarników gazowych i
> elektrycznych (w kuchenkach, nie osobno)?

Elektryczny nagrzewa potrawę równo - gazowy niekoniecznie. Poza tym w
elektrycznym masz możliwość włączania/wyłączania grzałek na górze, na dole,
grilla, termoobiegu. Często mają wbudowany zegar - kuchenka wyłącza się po
zadanym czasie. I tak jak napisał Włodzimierz precyzyjne regulacja
temperatury.
Niedawno zmieniałem kuchenkę z gazowej na gaz/elektr. i jestem zadowolony.
Co do kosztów: piekarnika używa się raczej sporadycznie, więc i koszty
niewielkie. Chyba, że ktoś codziennie piecze ciasto ;-)))

--
Pzdr
Pe Ka

1. Data: 2003-04-01 14:38:11

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <W...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

elektryczny: precyzyjna regulacja temperatury -- po prostu sie ja ustawia
nie ma syfu ze spalanego gazu

gazowy: tanszy w eksploatacji

pozdrawiam WM

1. Data: 2003-04-01 15:55:14

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał w wiadomości
> Czy możecie wymienić za i przeciw piekarników gazowych i elektrycznych (w
> kuchenkach, nie osobno)?

Tak bez rozdrabniania sie: elektryczny ma zalety a gazowy wady :-)

J.

1. Data: 2003-04-02 07:18:41

Od: "Kasia A." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał w wiadomości
> Czy możecie wymienić za i przeciw piekarników gazowych i elektrycznych (w
> kuchenkach, nie osobno)?

Od strony kulinarnej - potrawy pieczone w piekarniku elektrycznym są
smaczniejsze, gdyż nie chłoną spalin gazowych.

Miałam przez długie lata piekarnik gazowy, teraz mam elektryczny i nie
chciałabym mieć innego.
Kasia

Piekarnik gazowy do zabudowy - czy jest w ogóle coś takiego?
jakie fronty kuchni do drewna badi
Sielskie spanie
MiniDV stojaki na kasety
kolory w kuchni