Piekarnik ze zintegrowaną kuchenką mikrofalową

1. Data: 2007-07-18 17:34:06

Temat: Piekarnik ze zintegrowaną kuchenką mikrofalową
Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam. Planuje zakup piekarnika z funkcja mikrofali, mam na uwadze 2
sprzety:
-Piekarnik z mikrofalówką Samsung FQ 159UST
cena 2155,00 zł
http://www.mixmedia.pl/?zobacz=4561
- Piekarnik Siemens HB84K550
oraz
cena 3094 PLN
http://www.monitory.1234.pl/pr-1352-Piekarnik_Siemen
s_HB84K550.html

Czy jest ktos kto zna te sprzety z widzenia a najlepiej cos w nich
ugotowal, mnie sie niestety nie udalo na zywo ich zobaczyc chociaz
mieszkam w krakowie i jest tu pare sklepow agd, sprzet jest i owszem
ale na zamowienie, ot co!

2. Data: 2007-07-19 10:53:53

Od: "Qbanczyk" <q...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie polecam Samsunga
Widziałem oba ale w nich nie gotowałem.
Za Szajsungiem przemawia cena, ma na bokach 2 termoobiegi, wizualnie nie
wygląda na marnej jakości produkt
Pzdr
Qbanczyk

3. Data: 2007-07-25 08:17:47

Od: "l...@g...com" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lip, 12:53, "Qbanczyk" <q...@v...pl> wrote:
> [...]
> Widziałem oba ale w nich nie gotowałem.
> Za Szajsungiem przemawia cena, ma na bokach 2 termoobiegi, wizualnie nie

Wlasnie , funkcje Samsunga sa takie jak w innym (najdrozszym) modelu
Siemensa (za ok 6.000 pl) mysle ze pogon za logo Siemens, Bosch, w
Polsce zwlaszcza , moze sie okazac niekorzystne z uwagi na wysoka cene
w stosunku do konkurentow ze wschodu, samsung zreszta tez sroce spod
ogona nie wypadl a roznica w cenie blisko 1000 zl, co tu duzo mowic,
wczoraj go zamowilam, dziekuje za rade.

4. Data: 2007-07-25 09:21:22

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta l...@g...com (l...@g...com) w wiadomości
s.com nabazgrał(a):

> [...]
> w stosunku do konkurentow ze wschodu, samsung zreszta tez sroce spod
> ogona nie wypadl a roznica w cenie blisko 1000 zl, co tu duzo mowic,

Jak już zamontujesz i zaczniesz używać poproszę o opinię czy to na grupę czy
na prv, bo też się zastanawiałem nad nią ale mam jeszcze troszkę czasu do
odbioru mieszkania.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

5. Data: 2007-07-28 16:38:34

Od: "l...@g...com" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lip, 11:21, "Chris" <a...@a...pl> wrote:
> [...]
> "Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
> I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Mam juz piekarnik w domu ale montaz bedzie w srode, rzeczywiscie z
wygladu jest ok , spotkalam sie z opinia ze w szczeline miedzy szybki
moze sie plyn dostac, zobacze czy nie da sie tego jakos uszczelnic ,
tak na wszelki wypadek...

6. Data: 2007-08-09 16:25:54

Od: "l...@g...com" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam, piekarnik jest wyjatkowo estetycznie wykonany, zarowno z
zewnatrz jak i w srodku, ma wiele akcesoriow i ksiazke kucharska w
kolorze. Wiele nowatorskich rozwiazan, na razie w wersji testowej, a
szczelina w drzwiach okazala sie byc otworem wentylacyjnym, trzeba
uwazac by sie tam nic nie nalalo. poki co zakupilam jeszcze specjalny
garnek do piekarniko-mikrofali z Tupperware Ultra Plus i chyba to byl
dobry zakup (jedno i drugie0.

7. Data: 2007-08-09 16:28:37

Od: "l...@g...com" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam, piekarnik jest godny polecenia, jestem mile zaskoczona designem
i nowatorkimi pomyslami, plus dla samsunga.

powloka reflex w misce WC firmy Kolo
z gazu na prąd
bezszronowe czy tradycyjna.
Nieinwazyjne rolety do okien połaciowych Fakro - jakie i gdzie?
Wanna akrylowa - warto ?