Re: Piękny pogrzeb

Data: 2018-08-19 22:46:55
Temat: Re: Piękny pogrzeb
Od: j...@o...pl

W dniu sobota, 18 sierpnia 2018 16:54:06 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> <j...@o...pl> wrote in message
ps.com...
> [...]
ps.com...

> Słabo potrafisz przekazywać słowami to co myślisz...

byc moze, wiec tym bardziej pomysl. Bog taka mozliwiosc dal Ci za darmo.

> Nie dywaguję o sprzedawaniu się. Durnia udajesz?

to wszystko co tu napisalem jest odpowiedzia, jesli raczysz to chocby przeanalizowac.

> No właśnie. Jak odróżniasz wyobrażenie boga od prawdziwego boga?
> Nie odróżniasz. Jak odróżniasz iluzję boga od doświadczenia boga?
> Nie odróżniasz.

:)))
ja nawet nie musze rozrozniac, zwlaszcza po Jego slowach.
zreszta znalazlem ciekawszy sposob kominikacji w sprawach istotnych.

pozdrawiam Cie serdecznie,
jacek