Re: Pielęgnacja Tatuażu

From: Ada <a...@w...pl>
Subject: Re: Pielęgnacja Tatuażu
Date: Wed, 15 Jun 2005 23:37:18 +0200
Newsgroups: pl.rec.uroda

On Wed, 15 Jun 2005 12:05:53 +0200, Kamil wrote:

> Proszę o pomoc, mam zamiar na dniach zrobić sobie tatuaż i zastanawiam się
> jak wygląda jego pielęgnacja po zrobieniu?? Jakieś maści?? Może ktoś mi
> podpowie z praktyki.

Najczesciej polecaja masc Alantan Plus - smarowac cienka warstwa.

Nie mozna tatuazu "wymaczac" siedzac godzinami w wannie, ale kontakt z
woda jak najbardziej powinien miec. Mi, niejaki Junior, kazal za kazdym
razem delikatnie umyc tatuaz i dopiero nalozyc nowa warstwe masci. Trzeba
zmyc resztki krwi i osocza.

W dniu dziarania zapomnij o alkoholu :] (i chyba pare dni po na wszelki
wypadek).

A przede wszystkim nie mozna zrywac strupkow!!! Chocby nie wiem jak
swedzialo. Jak zerwiesz to w tym miejscu bedziesz mial mniej pigmentu albo
w ogole.

Przez ok tydzien trzeba uwazac i troszczyc sie o niego bardzo. Opalac
oczywiscie tez nie mozna gdzies przez miesiac, ale w ogole nie jest to
raczej zalecane i dobrze uzywac kremow z filtrem.

Jeszcze na pewno to wszystko uslyszysz w studio. Jak sie zastosujesz, to
na pewno szybko i ladnie sie wygoi.

Ada