Pielęgnacja Tatuażu

1. Data: 2005-06-15 10:05:53

Temat: Pielęgnacja Tatuażu
Od: "Kamil" <c...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o pomoc, mam zamiar na dniach zrobić sobie tatuaż i zastanawiam się
jak wygląda jego pielęgnacja po zrobieniu?? Jakieś maści?? Może ktoś mi
podpowie z praktyki.

1. Data: 2005-06-15 12:52:14

Temat: Re: Pielęgnacja Tatuażu
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamil wrote:
> Proszę o pomoc, mam zamiar na dniach zrobić sobie tatuaż i
> zastanawiam się jak wygląda jego pielęgnacja po zrobieniu?? Jakieś
> maści?? Może ktoś mi podpowie z praktyki.

Na dniach nie robilabym bo swiezego tatuazu nie powinno sie opalac. Poza tym
nie nalezy go bodajze moczyc zbytnio a w lecie to najczesciej robi sie kilka
prysznicy podczas dnia. Moim zdaniem najodpowiedniejsza pora na tatuaz jest
jesien/zima.
Moja siostra ma lamparta na lopatce wiec smarowanie go mascia bylo dosc
nieprzyjemne - kazda centka to maly strupek. Masc dostala chyba w studio.

Zazula

1. Data: 2005-06-15 13:39:07

Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamil" <c...@h...pl> napisał w wiadomości
> Proszę o pomoc, mam zamiar na dniach zrobić sobie tatuaż i zastanawiam się
> jak wygląda jego pielęgnacja po zrobieniu?? Jakieś maści?? Może ktoś mi
> podpowie z praktyki.

Witam:)nie powinno się moczyć (można zabezpieczyc do kąpieli ....no chyba,że
jest w takim miejscu ,że się nie da)min 10 dni...i najlepiej skutkuje
ALANTAN (maść na trudnogojące się rany bez recepty w aptece ok 10 złotych)
pozdrawiam
ania
p.s
szczpieś się przeciw żółtaczce?

1. Data: 2005-06-15 14:06:00

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak wygląda jego pielęgnacja po zrobieniu?? Jakieś maści?? Może ktoś mi

Przede wszystkim nie moczyc. O pielegnacji na pewno powiedza Ci w studio:
jaka masc, co i jak. Jesli tatuaz fachowo zrobiony to zagoi sie, jak moj, w
tydzien i po sprawie. Wybierz przede wszystkim dobre studio, bo znam
przypadki "tanszych" tatuazy, ktore papraly sie przez miesiac.

almadka

1. Data: 2005-06-15 14:29:33

Od: "Kamil" <c...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@N...alpha.net.pl> napisał w wiadomości
.

> [...]
> jest w takim miejscu ,że się nie da)min 10 dni...i najlepiej skutkuje
> ALANTAN (maść na trudnogojące się rany bez recepty w aptece ok 10 złotych)

Ostatnio nie a najlepiej by było???

1. Data: 2005-06-15 16:26:57

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/15/2005 4:29 PM,Użytkownik Kamil usiadł wygodnie i napisał:

> Ostatnio nie a najlepiej by było???

No jasne! Ja sobie nie wyobrażam, jak można robić tatuaż, nie
zaszczepiwszy się pierwej. Przecież nie wiesz nigdy do końca, jak to
jest ze sterylizacją tych akcesoriów do tatuażu. A nawet jeśli wiesz i
wszystko jest w porządku, to mimo wszystko ja bym tak nie zaufała.
Najpierw się zaszczep, a potem zdób ciało.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-06-15 18:43:19

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio nie a najlepiej by było???

A kiedy miales podana ostatnia dawke? Idz do swego punktu szczepien. Moze
masz odpornosc?
Hafsa

1. Data: 2005-06-15 21:37:18

Od: Ada <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 15 Jun 2005 12:05:53 +0200, Kamil wrote:

> Proszę o pomoc, mam zamiar na dniach zrobić sobie tatuaż i zastanawiam się
> jak wygląda jego pielęgnacja po zrobieniu?? Jakieś maści?? Może ktoś mi
> podpowie z praktyki.

Najczesciej polecaja masc Alantan Plus - smarowac cienka warstwa.

Nie mozna tatuazu "wymaczac" siedzac godzinami w wannie, ale kontakt z
woda jak najbardziej powinien miec. Mi, niejaki Junior, kazal za kazdym
razem delikatnie umyc tatuaz i dopiero nalozyc nowa warstwe masci. Trzeba
zmyc resztki krwi i osocza.

W dniu dziarania zapomnij o alkoholu :] (i chyba pare dni po na wszelki
wypadek).

A przede wszystkim nie mozna zrywac strupkow!!! Chocby nie wiem jak
swedzialo. Jak zerwiesz to w tym miejscu bedziesz mial mniej pigmentu albo
w ogole.

Przez ok tydzien trzeba uwazac i troszczyc sie o niego bardzo. Opalac
oczywiscie tez nie mozna gdzies przez miesiac, ale w ogole nie jest to
raczej zalecane i dobrze uzywac kremow z filtrem.

Jeszcze na pewno to wszystko uslyszysz w studio. Jak sie zastosujesz, to
na pewno szybko i ladnie sie wygoi.

Ada

1. Data: 2005-06-25 18:57:08

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał/a w news:d8pl62$fu$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Ja sobie nie wyobrażam, jak można robić tatuaż, nie
> zaszczepiwszy się pierwej.

Tak na marginesie - lato idzie, znowu będzie wysyp facetów z
wodorostami na nogach.

--
Zofia Rakowska
*************************************

1. Data: 2005-06-25 19:31:58

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 25 Jun 2005 18:57:08 +0000 (UTC), in pl.rec.uroda mips
<m...@o...pl> wrote in
<X...@1...42.231.152
>:

>Tak na marginesie - lato idzie, znowu będzie wysyp facetów z
>wodorostami na nogach.

Dziś spostrzegłam, że chyba chłop i ja jesteśmy jedynymi na trendy
plaży bez żadnego widocznego tatuażu. Emeryci.

amg

Jakie kosmetyki do USA??
Odchudzanie
Depilonine + Translucide nr 16